Tjoollahopp Tjollaheeej!!1

Jiiihooo, vilken lycka det blev idag då!! :-)
Började dagen med att vakna relativt utvilad och nöjd med nattsömnen. Sedan iväg me liten på dagiset.. Sen hem o plugga, skriva o grejsa klart me arbetet som ska in på freda.. :-) Dock inte heelt klart såklart.. E ju inte direkt en lite uppgift när man väl sätter sig ner med den. Man önskar man kunde skriva mycke mer än vad man får.. :-)
Sen när ja fick veta att Skattepengarna kommit in på kontot blev ju dagen bästaste på länge.. Och sen att jag även blev beviljad csn-bidrag/lån va ju också en lättnad.. För hur hade man gjort annars?? :-O Hehe.. Liite svårt att försörja sig själv på nå vis lixom.. :-/ Såå skönt!! Nu klart lixom!! :-)

Hoppas Hoppas vi hittar en fiin ny bil.. Alltså inte sprojlans ny.. Men en veteranare.. Såå vi kan åka fiiint o lyxigt ner ti Rättvik o Leksand lixom.. :-D

Såå, mina dagar består just nu av soool i mån av tid. Pluggar Social Omsorg just nu o böckerna kan jag ju säga inte ser alltför nya ut.. Men aja, de e lärorika o intressanta texter som jag såå gärna skulle vilja be några läsa.. Några som kanske borde tänka till, eller ens bara inse innebörden me orden eller jaa.. Ni vet.. :-)

Gårdagen spenderade jag o Linus på Himlabadet o hade de huur skönt som helst. Eller ja, inatt va de väl sissodär skönt när man skulle sova på sina härligt ömmade axlar o ryggen.. Pjuuhuu..
Men jösses vilken mysig dag vi hade han och jaag!! <3
Underbaaaara Unge man har!! :-) Käärlek!!

Å idag ha vi haft besök av Pernilla o grabbarna en sväng som åt me oss.. Kuligt Kuligt!! :-)

Tjooollahopp på er!!!









Linus O Viktor..















/Mariana

Postat den 2011-06-08 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Smsa Låna den 2011-07-19 (00:22:44)

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar