Dan före dan..0

Dan före dan före Dopparedan!!
Idag Lördag hade vi en liten pratstund me Linus om vilken dag det va idag. Han höll inte med å ville absolut inte att varken jag eller hans pappa skulle ha rätt!
Detta mina vänner, kan jag säga är ett ganska vanligt vardagsbekymmer runt vårt middagsbord.. Vi har en ganska tjurig (snart) 6åring!! Vill gärna bestämma och göra som han vill och helst trycka lite extra på att han inte alls behöver några som finns där.. Gaaalet!! Sånt här kan verkligen driva mig till vansinne och det vet han oxå! Oturligt nog!! :-/
Jajja, ack den som ger sig!!
Han förstår nog snart innerst inne att vi kommer att va där oavsett om han vill eller inte!!
Att han testar oss nu är ju bara ett friskhetstecken!! :-)

Åter till starten.. Julen närmar sig med stormsteg!! Ojojoj, vad det kommer bli mysigt även detta år!! Börja med lunch, sen Kalle/middagsförberedning, sen middag o sen kommer tomten som Linus ha väntat ett helt år på! Förutom besöket på Tomteland i somras då förstås.. Hehe..

Klapparna är klara, julmaten handlad och efter imorn så ligger jag nog klubbad i soffan efter sista arb.passet innan jul. Så på månda tro jag nog att jag faktiskt förtjänar en sovmorgon allt!! Sådeså!! :-)

Hepp hepp!! Dags o sussa!! Hej hopp!! Snaart är de juuuuul!!!

/Mariana

Postat den 2012-12-22 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar