Helg igen..0

Då var helgen här igen o jisses vad jag gilla´rt!! Vi har nästintill packat allt som går att packas ner och sitter som mest och laddar.. Laddar om för att flytta sakerna ti vårat hus som vi ska flytta in i.. Förstår ni?!?! Det är ju heeelt Underbaaart o jag kan bara inte förstå att det är såå himla nära..
På måndag ska de skrivas papper och sedan är köpet klart.. :-) Då är det vårat!! Wiiiie!! :-)
Så i helgen ska vi bo hos mamsen o Mikaaaaal.. Så vi kan ha allt i beredskap ifall nycklarna skulle komma till oss tidigare.. :-) Hoppas!! :-)
Ikväll ska jag o M packa ner de sista o sen så.. Då blir de nog fredagsmys me allihopa borta hos mami.. Myyys!!

Imorse va jag o hälsade på hos sjukgymnasten en sväng.. Fick mig ett fogbälte och sen anmälde han mig till vattengymnastik för gravida.. Hihi.. Ni kan ju tänka er den synen!! Maaahahaha!! :-)
Men kan tänka mig att de kan va himla skönt för både armar, ben, fogar och allt därtill.. Fantastiskt!! Han skrev remiss idag, så eventuellt får ja börja till veckan eller veckan därpå.. De berodde på hur fort de gick o skicka in papperen o sånt sa han.. :-)
Såå, de e väl bara ti o vänta.. Men kuligt ska de bli!! :-) Spännande!! Å sikken tur att jag faktiskt har en baddräkt också.. Perfekt!! :-D
Linusen va me ti sjukgymnasten o frågade vad precis ALLT hette o kollade in skelettet som stod där.. Gullunge!! Märks så himla tydligt att han är och blir piggare.. Han är så frågvis o vill verkligen veta allt.. Hihi.. :-)
Efter vi varit där o jag fått bältet så drog vi vidare på mitt jobb, köpte en massa toapapper o sånt eftersom sånt e bra när man köper hus.. Billigt som sjutton va de nu också, så de är bäst man passar på.. :-)
Åsså fick ju Linusen e glass såklart!! Viktigt när man handlar i Birsta.. Hehe..

Annars då...? Vad händer?? Joo, denna vecka va de Linusens tur att bli sjukis.. Men han ha "bara" haft feber och nu är han tokhes efter han fått hosta o är lite tjock i halsen.. Men INGA bakterier i halsen som tur är.. Han va hos farbro Doktorn igår o han sa att de inte va ngn fara, så då känner man sig genast lugnare.. Bara febern som styrde över hans kropp.. Vilket betyder att de inte är ngn fara för oss att bo hos mamsen o Micke i helgen heller.. (blev ju lite oroli att de skulle va nå tok i halsen, men icke de..) Sköönt!! :-)

Nämen, om man kanske ska packa de sista grejjerna.. Eller ja, börja lite smått iaf.. :-) M ska ju inte behöva bli helt rastlös när han komma hem heller.. Hehehe..

Hej på er!! Å ha nu en trevli helg!!

/Mariana

Postat den 2012-02-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar