Less... :-/0

Jag blir så arg och less.. Jaa, jag vet att de bara är klag just nu. Men hela mitt liv rasar när jag inte kan göra som jag vill och har tänkt.. :-/ Har ringt runt ti vc, bm och sjukgymnast och ska få komma ti läkare till veckan.. Att de måste ta sån tid.. Men jaa.. De är ju inte heller överbemannade så är väl bara att sitta lugnt i båten och invänta besök.. Inte sant?!
Min rygg/svank tar knäcken på mig.. Både psykiskt och fysiskt.. Ilskan som befinner sig i mig just nu är så svår att beskriva eftersom jag vill allt annat än att bara sitta hemma och inte kunna göra nånting åt de.. De är som att nerver i slutet av ryggraden klämts fast och inte alls vill ge med sig. Å ni vet ju hur sjukgymnaster och massörer blir när man säger de..!! "Njaaa, där törs vi inte klämma så mycke för då kan förlossningen sätta igång." Åååhnej, de vill vi inte. INTE riktigt än inte.. :-/
MEN, skulle mer än gärna slippa detta NUU!! Jag kan inte plocka upp ur kartonger, jag kan inte njuta av att ha lille junior hemma, jag kan inte jobba o jag kan inte va gullig o snäll som ja bruka vara!! Å just sånt blir jag gaaalen på rent ut sagt!! Vad är de för liv?!?! Inte direkt de som jag önskade när jag blev grav i alla fall.. Suck!!
Jag trodde detta skulle bli en ungefär lika grav som ja hade me Linus.. Som va nästintill prickfri, om man få säga så.. Allt som ha skett under denna som kräkningar, sjukdomar och denna knasiga värk har gjort mig att tvivla på om jag verkligen skulle vilja genomgå en till gång.. Meeen, man glömmer fort va?! :-O
De kan man ju iaf hoppas på!! För ett till litet knyte önskar vi nog oss endå.. För egentligen kan man ju gå igenom vilket skit som helst för sina barn o där inkluderas ju också grav.. Inte sant?!
Ska i vilket fall få träffa läkaren till veckan och hoppas han/hon kan hjälpa mig på någe vis.. *Hoppas* För såhär vill ja verkligen inte ha de.. Jag vill jobba, kunna fixa klart i huset o dessutom ha kvalitétstid med junior o min sambo.. Spec nu när vi e villaboende.. hihi..

Jajja.. Nog om de nu.. Ska inte ödsla mer tid på att klaga.. Nu ska vi va pepp inför kommande Melodifestival som är imorgon. Tjoohoo!! Min telefon komma gå HET!! De kan ja lova!! Vinner inte Loreen eller Top Cats så grinar ja!! Eller?? Njaaeee.. Kanske inte riktigt så. Men jaa, ni vet.. Jag komma definitivt inte följa de nå mer om de skulle vara en sån som Flinck eller Ranelid går vidare o ska representera oss i Eurovison.. Då skulle ja fasen skämmas!! De kan ja säga!! Usch o fy!! Pinsamt Sverige!! Såå, ge nu inga röster ti de knasbollarna.. Hua!!

Igår så trotsade jag min onda rygg o gav mig iväg me junior på badhuset här i byn. Å jösses vad jag blev imponerad!! Sjukt mysigt bad och där kan jag säga att vi kommer att spendera en massa tid på till hösten och förhoppningsvis mer under våren också.. Galet litet och underbart för små kids som kan bada i den lilla delen om man inte vågar sig på den större bassängen..
Vi provade båda och Linus skötte sig verkligen exemplarisk!! ♥ Jag kunde med stolthet gå därifrån och känna att min pojk han lyssnar verkligen på sin mammas ord och tog de lugnt, precis som vi hade lovat varandra innan vi gick in.. Allt gjorde han själv, studsade i, tränade o simma och åkte en hel del rutschkana.. :-) Jag är GLAD och mycket STOLT över att ha en sån grabb.. De e ja kan ja lova!! :-) ♥
Såå, Matforsbadet rekomenderar jag mycket varmt till de som inte varit där.. De kan ja säga!! Grymt bra och lagomt stort för oss som inte gärna sälar runt med 1000 andra barn.. :-O Varför ens bege sig på et??

Jajja.. Nu blir det i alla fall en skön fredagskväll hemma tillsammans med mina finaste ♥!! Vi ska ha fredagsmys på MAXnivå och ladda inför Melodifestivalen imorn.. :-)

Förresten.. Vet ni att de minskar på min graviditet..? Hihi.. Har ju faktiskt mindre än 90 dagar kvar ti BF.. Alltså MAX 104 dagar.. Hahaha.. (Ganska säker på att ja kliver över tiden denna gång också)..
Men endå.. De minskar, å de e i varje fall ett mycket härligt pepp.. ♥
Snart är vi FYRA i familjen!!! Wiiiie, vad vi längtar!! ♥

GLÖM NU INTE VILKA NI SKULLE RÖSTA PÅ IMORN!!! :-D hihihi..

Näpps, dags o ge kroppen lite vila.. Hej på er!!



/Mariana

Postat den 2012-03-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar