Ombudsgalan 2012!!0

För er som inte vet vad jag varit med om så måste jag nu bara visa.. Eller ja, för er som också vet att vi varit iväg från jobb. Så var detta Verkligen ett Äventyr och En Upplevelse utöver det vanliga!!
Jag kan LÄTT säga att det är bland det Häftigaste jag varit på!!

Såå gå in här o kika på filmen som de klippt ihop från hela dagen!! En mycket inspirerande dag och mycket pepp inför vad som ska komma skall.. På med hornen och kämpa för att bli den Bästa!!
Bästa butiken mena ja såklart!! Å eftersom vi i år snubblade på Mållinjen gör de oss ännu mer peppade för att kirra de ti nästa år!!
Jag ska givetvis vara med och bidra med en hel del jag med.. Dock inte just för tillfället kanske.. Eller ja, såklart de stunder jag tillbringar på jobb. Men efter sommaren tänkte ja jobba lite mer. Så man kan dra ut på mammaledigheten och dessutom få träffa en massa härliga Människor!! :-)

Men hörrni!!
Spana in denna film på ca 10 minuter.. Helt värt varenda sekund man arbetat dessa åren på just Coop Forum i Birsta.. Som sagt.. LÄTT bland de Häftigaste jag varit på.. Och förresten.. Min kollega Ingrid är med på filmen också där på slutet.. 9.35 ungefär.. När ÅRETS OMBUD koras o även där vi föll på mållinjen..
En av de Bästa arb.kamraten som finns!!
Men ack den som ger sig.. Nästa år!! Då tar vi banne mig hem titeln!! Sådeså!!
De e ju såklart lite pics också.. Å fotografen hade dille på o knäppa på oss.. Spec när man såg som mest aktiv ut i en diskussion eller nå.. Hahahaha.. Men jag gillar filmen som mest.. En ihopklipp av hela Fantastiska dagen!!


http://www.ombudsgalan.se/galleri/




/Mariana

Postat den 2012-03-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar