Livet..0

Livet är för kort o skört för att man ska gräva ner sig, bli osams eller för att inte ta sig tid.. ❤
Man ska leva efter hur man själv vill och inte efter vad någon annan vill. Man ska må gott och njuta av livet och få varje dag att vara en fröjd för livet och ögat!
När man står där om 10-15 år mitt i livet tror jag att man hellre ser sig själv bakåt som lycklig och glad än en bitter och ledsen!

Jag vet, att vid många stunder i livet tänker man inte alltid de banorna. Utan man väljer att göra saker för antingen någon annan skull eller kanske ingen alls.. :-/
Själv så önskar jag att jag vore mer egoistisk och brydde mig om mina egna behov och unnade mig mera! Visst, det gör jag redan. Absolut! Men kanske inte alltid efter hur jag velat.. Och till den mängd jag vill..

Kort sagt.. Lev dagen som om det vore den sista, man kan aldrig veta när det är försent.. ❤

Önskar jag kunde förändra andras dagar ibland och göra saker ogjorda, men det går inte!
Förstår inte hur det kan kännas att förlora någon så nära, men jag finns.. Jag finns, och jag vill i alla fall försöka förstå. Och finnas.... ❤

Usch vad det gör ont för mig att höra/se hur nån i min närhet mår dåligt och är ledsen. Det skär i mig.. Hua..

Ta vara på dagen som om det vore den sista... ❤

/Mariana

Postat den 2013-04-23 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar