Sussadags!!0

Sussadags för fröken Johansson! Säger nästan "Äntligen" för jag ha varit så sjukt trött hela dan! Å just då är de ju bara för gött o krypa ner o vila ett par timmar!

Vet inte om kidsen redan ha börjat ställa in sig på Sommarlov?! Linnéa vaknade kvart över sju imorse o Linus fick vi upp vid tjugo i åtta.. Sömntutor!! :-)
Men är det så att de börjar gå åt de hållet så klagar jag absolut inte!!
Jag menar.. Sommarlovet komma ju vara i 9 veckor, så några sköna sovmornar är ju aldrig fel!! Hehe..

Ha varit ute o gjort fint i Jordgubbslandet här ikväll å, nu hoppas vi på lika fina gubbar som förra året! Inte för att jag äter själv dumt nog.. :-/ allergisk! MEN dom små här i huset gillar nog dem! Hehe.. Å vad gö man inte?! Såklart ska de finnas!! :-)
Hade funderingar om man kanske skulle prova på med lite blåbär oxå, Meen vette sjutton om dom gillar just platsen...? Ni vet, sallad o sånt trams orka ja inte ens odla! Där är det ju tvärkört, eftersom ingen av oss gillar de!

Hittade en husvagn som jag verkligen vill ha idag oxå.. Meeen, måste fundera liiiite till! Haha.. Vore ju gött me vagn, jag bah Älskar't!!!

Jajja, kanske sova på saken?!? :-)

Natti natt!! :-)

/Mariana

Postat den 2013-05-13 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar