Söndag!!0

Idag har vi söndagshäng, jag o lillan.. Hade tänkt åka o umgås me mamma/mormor. Men blev kvar hemma.. :-) Linus ha varit o spelat match nere i huddik o kommer snart hem med ett leende på läpparna!!
Idag fick han nämligen göra 2 mål och även sköta ramsan i omklädningsrummet!! En lycka för en kille som älskar sin grej! De va oxå till hans stora lycka att få vara lagkapten i match nr 2. Å de mina vänner.. De va stort!! :-)
De va väl typiskt att vi valde att stanna hemma just idag... :-|
Men för varje match växer min junior o de gör mig såå himla glad!!
Min Hockeykille!! ❤




Det gör även lillfian här hemma.. Växer!! Hon tar på sig byxor nu helt själv, tar på sig skor o mössa. Surrar på mer o mer.. Så himla roligt o höra dessa ord som slinker ur hennes mun.. Hihi..
Just nyss somnade hon bredvid mig i soffan, så jag tro allt jag ska göra henne sällskap. Vila lite o sen ta tag i söndagssysslor. Ta mig en promenad i slasket och fixa klart mer med skolan!

Hoppas ni njuter av denna söndag!! För de gör jag!! ❤






/Mariana

Postat den 2014-02-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar