När man...0

När man längtar tills nästa gång... 

Jaa, när man längtar till nästa gång man ska simma!! De är en sån härlig känsla.. Det är så himla skönt att kliva upp ur vattnet och ha simmat 40 längder, man känner sig lagomt slut i precis hela kroppen och helst vill man vara hemma i soffan och under filten redan. DÅ ha man gjort ett bra pass och man känner sig värd ett glas LOKA!! :-)
Kämpa på bah!! Roligt är de å när man redan nu ser resultat!! Hihi..





Och känslan när man lämnat barnen på morgonen och är på väg till skolan, den är obeskrivlig.. De är så himla kul och detta är en resa jag länge längtat efter! Vill att allt ska köra igång på riktigt, jag vill ha uppgifter, skrivelser att lämna in. Jag vill visa för både mig själv och mina lärare att jag är på rätt bana! Nuuuu!! :-)

Lika roligt känner jag att det är att hämta hem barnen. Nyfikna på hur det går för mig och tillsammans gör jag o Linus läxor. Är det inte fantastiskt så säg?!? :-)
Vi myser eftermiddagarna tillsammans och när det finns läge smiter jag iväg och tränar! De är ju så himla bra!!

En av mina lärare sa en mycket klok sak i förra veckan då utbildningen började: "-Detta är första dagen, på resten av ditt liv!" Såå himla sant och det är verkligen så! Jag har öppnat och börjat skriva ett nytt kapitel till mitt liv och rackarns vad stolt jag är över mig själv som gör detta!!
Nästa vår är jag förhoppningsvis klar och arbetslivet ska ta fart i ny karriär med nya möjligheter!! :-)

Varje dag är en ny dag... Och jag ska ta vara på varenda en av dem!! ❤
Familj, vänner och bekanta.. Nu gör vi resan, tillsammans!! Nya mål, nya rutiner och nya erfarenheter..

2014 ska bli mitt år!!!! 

/Mariana

Postat den 2014-01-21 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar