Ledighet är lyx, inte sant?0

Ojojoj, vad dagarna går fort när man har roligt. Idag så va jag o Linus på återbesök på sjukhuset, de ville kolla så hostan som han haft blivit bättre. Vilken den också blivit, men typiskt nog så är han ju lite halvförkyld igen nu rå.. Men men, snart gå väl de över å.. :-)
När vi väl va klar där så åkte vi ner till stan för att träffa Bodil o Jennifer, käkade smaskig lunch med dem. Jaa, åsså blev de ju en del span i affärerna. Himla mysig dag, synd bara att man är såå himla trött hela tiden.. :-(  Å tänk att man aldrig kan hålla sig ifrån dessa impulsköp, ojoj... :-/
Men nu såhär i slutet av dagen så känns det rätt så okej iaf, blev två fiina väskor. En sommar bag som komma bli tokbra när vi ska ut o bada eller på picknick.. Åsså en annan "bra o ha väska" till exempelvis skötväska el likande.. :-) Hehe..

                    <<---Impulsköpen!!

Imorn är det jobb igen, fast börjar lååångsamt. Börjar klockan sju o slutar redan runt 13, inte helt fel de inte.. Hehe.. Fast de tycker jag ju att jag förtjänar iofs, ha ju blitt en del jobb sista tiden..

Längtar dock redan till helgen, leeedig!! Ska försöka få iordning linus nya säng me ny madrass o grejjer, e ju dags för honom o byta ti storsängen. Annars kan de bli lite otur så han ramla ur sängen, å de vill vi ju inte.. :-(

Nää fyy, idag känne ja att de inte finns nån ork ti o skriva mängder.. Men men, kanske en annan dag..

Är förresten sååå himla sur o less för att man ska jobba hela valborgshelgen, jag som brukar smita upp ti västra de sista åren. Men näärå, i år blir de jobb jobb jobb.. Så nu jäklar ska de bli stooorpengar!! :-)
Fast iofs, man vet ju aldrig.. Kanske tar mig en tur upp ändå, spana runt liiite.. Aja, de får man ta längre fram.. :-)

Ha de gott!! Herrrååå..

/Mariana

Postat den 2008-04-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar