Stolt o sjukis... =(0

Är så himla stolt över min älskade lilla kille, han är så duktig och gör nya framsteg varje dag som går. Både igår och i förrgår så målade han teckningar, en fick han hjälp av mormor och den andra gjorde han själv. :-)
Duktig kille!!

        Mm, riktigt fiiina konstverk. Dessa skall verkligen sparas!! hihi..

Både igår och idag har jag varit hemma och varit sjuk, uscha, inge roligt alls.. Vaknade igårmorse och hade världens illamående och efter många om och men så fick jag äntligen kräkas. Blää!! Så efter några gånger me "hinken" så gav det äntligen med sig, fast då va det såklart inte över.. Då kom febern, suck!! Så tog mig en ibumetin och drog täcket över mig redan klockan 20 igårkväll. Redan imorse kände jag mig piggare, men visst, kroppen är ju inte direkt med som vanligt.. Hua.. Förhoppningsvis så är den med imorgon när jag tänkte va tillbaka på jobbet, har ju orkat med massor idag så det ska bli najs och va tillbaka..
Som jag skrivit förut så va ju Linus sjuk hela förra veckan och jag va mer än överladdad för att gå och jobba på måndagen, men inte rå.. Då skulle man bli sjukis själv.. Usch!!

Så imorn bär det av, butiken ska äntligen vara iordning redan klockan 18,00. Då blir det VIP-fest för speciellt inbjudna gäster. Ska bli tokroligt faktiskt.. :-) Sen så öppnar vi redan klockan 10,00 på torsdagen, bra va? Ännu en butik ibland det så redan trafik-kaos-artande Birsta... Hehe.. Vi är den bästa kan jag bara säga, hur fint som helst och bara av att komma in så känne man helheten!! Kan inte bli bättre!! hihi..

Imorse då jag skulle klä på Linusen för att han skulle på dagis så va han för gullig.. Jag la ut overallen på golvet som vanligt, sedan la jag de andra kläderna alldeles bredvid. Då tog gullfisen på sig mössan o favvo-stövlarna, lägger in en bild så ni kan se.. Sööötfiis!! Snacka om att han blivit storpojke, han klär ju mer och mer på sig själv..
Såå stolt över min stora bääbis!! :-D

   <--Gullunge!!      <--Linus o mormor ritar..

Nää, nu kom visst lilla syster yster som ha lånat bilen. Ska nog ta o skjutsa hem henne..

Ha de fint bloggers!! Heddååå...

/Mariana

Postat den 2008-04-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar