Första dagen efter semestern..0

Ojojoj, känns inte alls bra. Dagen idag ha varit som en STOR dimma kan jag lova. Imorse när vi vaknade så kände jag bara mest en känsla av att bara vilja vara hemma. Vilket känns skumt o tråkigt! Men så brukar de väl kännas när man varit hemma o bara varit ledig ett tag, de går nog till sig.. Hoppas jag!! :-) Hehe..

Idag va också första dagen för Linus själv på det nya dagiset. Allt gick superbra! Han är så himla duktig lille killen, vinkade o ropade hejdå flera ggr. Min supersööta lilla grabb!! Ååh, kan inte beskriva med ord hur lyckligt lottad man är över att ha en sån fiiin familj som jag har. Ha blivit massor me sånna tankar nu sista tiden, de bara springer på en liksom. Går inte att undvika.. Är såå glaad bara över det jag har!! Hehe.. :-)

I helgen blir det jobb heela helgen igen, som man slutade innan semestern börjar man visst också.. Jobb jobb jobb.. Fast de e klart, ganska skön helg framför mig har jag iaf. Bara förmiddagar, så slutar senast 14. Så helt okej faktiskt!
Nästa vecka känns däremot sådär, har en riktig grisvecka igen. Blää för de!! Men men, såklart är den snart över!

Joo, i helgen ska jag faktiskt åka upp till Indal också. Där är det ju nämligen Härefestivalen, tokskoj vill jag lova! Träffa massa gamla kamrater plus att få se denna underbara Eva Eastwood. Såå jäkla bra är hon, å suuperfin dam också måste jag även säga!! Hehe..
Så ska verkligen bli najs me en tripp till gamla kretsarna, nykter, körglad o pepp!! Hoppas vi ses!!

  Bloggar gör såklart hon också på http://blogg.aftonbladet.se/20246/  Gå in o kika vettja.. :-)

Nää, vi har en liten grabb här hemma som absolut inte vill sova. Såå, måste väl ta tag i det o sluta sitta här o "babbla".. Ho ho..

Syns vi inte i vimlet i helgen så syns vi kanske nå annat!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-08-21 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar