Såå nöjd!!!2

Mm, så va de äntligen gjort... Min finaste tatuering sitter på sin plats på benet, blev såå j*vla nöjd så de finns inte!! Va såklart till Ernie, han kan han!! Allt blev såklart klart nu med en gång, värt varenda krona!! Ojojoj, skulle kunna sitta här o skryta om den hur länge som helst.. Men lägger väl ut en bild istället så ni få se hur jäkla SNYGG den faktiskt är!!!
Ååååh, supernöjd!!!

  <<--Under tiden... Nästan klaaaar...:-)

 <--Fääärdig!!!

Mm, ni förstår att jag e suuupernöjd va?? Hehehehe... Det röda runtom är ju skuggor som kommer blekna me tiden såklart, inte meningen att de ska vara alldeles röda de också.. Hehe.. :-)

I måndags o tisdags så va jag på kurs me facket i Sollefteå, snacka om att de va vinter där. Tokmycke snö och superkallt, käppte en del bilder faktiskt.. :-) Kolla in!!

  <<---Mmm, supermycke snö!

Idag så ha Linus blivit piggare igen efter varit hemma o haft feber ett par dagar, lillgubben.. Så idag så gick han på dagis på eftermiddan. Å imorn ska vi mysa en massa hemma också under dagen innan han ska iväg på dagis igen senare imorn eftermidda... :-) Skönt o ha lite kortdagar å när han varit där så mycke..

  <<---Förmiddags prommis och lekstund i parken.. :-)

Nää, dags o kila.. Ha de fint bloggers!! Nu ska ja smörja o smörja in mitt beeeeen!! :-)

Tjingeling!!!

/Mariana

Postat den 2008-11-19 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Lindaa den 2008-11-19 (18:33:23) http://lindaloo.blogg.se/

Den blev jättefin ! Längtar efter att få sen in real :-) kram

Postat av Acca den 2008-11-20 (21:42:47) http://acccca.blogg.se/

hej du! söt kille å jättefin tatuering!gjorde lite ont kan jag tro,eller har du hög smärtgräns?ha de gott å trevlig helg! kram kram / Anna-Carin

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar