Nu kan det bara bli bättre..0

Jaa, nu kan det verkligen bara bli bättre! Jisses vilken omtumlande vecka det ha varit, hela min vardag rasade och allt, precis allt, blev bara svart för en stund..
Febern och förkylningen tog över mitt liv totalt och jag lyckades inte ens att ta mig ur sängen vissa dagar. Jag är så sjukt lyckligt lottad som har en supermamma/mormor, som inte bor alltför långt bort ifrån mig som va och hjälpte mig precis heela veckan! Tog hand om min tjusiga son medans jag låg däckad hemma och försökte ta hand om mig själv. Jisses, vad skulle jag göra utan mamma...? Ojoj.. TACK!! ♥

Idag är faktiskt den första dagen som jag börjar komma i form igen. Äntligen! Va på vc och fick läkarintyg så jag få vara hemma resten av veckan för att hämta igen mig och så att de kilon som rasat av mig kan komma tillbaka i form av mat som jag faktiskt kan få behålla. Just därför så tog jag o Linusen och smaskade i oss en pizza var idag, haha.. De va gött de! Kanske inte den bästa middan, men med gott samvete så tröck jag i mig den! Mumma!

Idag är det någons födelsedag också.. Ingen vanlig daaaag alltså.. hihi.. GRATTIS ti dig!! ♥  Hipp hipp hurraaa!!

Annars ha de inte hänt såå mycke spännande i våra liv, ganska vardagligt just nu. Vilket jag också välkomnar såklart denhär veckan. Något som jag verkligen älskar är att Sooolen kommit!! Wiiie..
Hoppas och håller tummarna att den stannar några dagar så man kan få samla energi i massor av den och njuuta av vårsolen när den är som bäst! :-)

Något jag absolut inte hade tankarna på är ju att faktiskt vintersulorna ska av redan innan torsda.. Herre jisses, hur ska jag hinna med det?!?! :-/  Meeen ska ta mig i kragen och ringa runt imorgon och se om det finns ngn som har tid för en liten tösa som mig.. :-O  Eftersom man e totaaalt värdelös på bilar så måste jag ju verkligen ha hjälp me de. Speciellt nu när ja köpt nya däck o så som ska på! :-)

O´hoj va klockan skeenar iväg, kanske dags o sussa lite igen! Meeen, måste ju bju på lite pics innan. Lite från påsk o lite från förra veckan när prins Linus kom hit o snusade på sin sjuka mamma.. :-/

Natti Nattiiii.. ♥

 <--Påskbusig tro ja..? :-)

 

 <--Erica o jaaag!!

 <--Blommor fick jag också!! :-)

 <--Bustrollet mitt!

 <--Hänger coolt på fyrhjulingen!

 <--Jaa, bustroll va namnet! :-)

/Mariana

Postat den 2010-04-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar