Är ju bara sååå nöjd!!!0

Torsdag va de ida ja! Å imorn lutar de emot helg igen!! Fantastiska helger o bara myyys! :-)
Ska iofs tillbringa en massa tid på jobb i helgen, men vad gör de när man har roligt på jobbet?!? Hehe..
Ska även fixa o trixa me lite arbeten som ska in ti veckan, sen ska ja dessutom ha prov också ti veckan.
Känns hääärligt!! :-)

Så imorgon efter ja slutar ska de helghandlas!! Massa nyttigt o gott så man kan njuuta järnet efter man gjort sina finfiiina pass. Å dessutom träna av sig lite på de också! Greeeat!! :-D

Joo, vet ni!! Fick ju dra fram pumpj*veln idag igen!! Dåligt less o stress som de flesta morgnar är.
Men aja, inge o fundera på när man ha en frusen liten breve sig o dessutom -30 på mätarn!! Brrr...
Bara ti o visa vilken händig tjej man är och pumpade upp dieseln så motorn fick åt sig lite av den, sen va de bara ti o kööööra!! Duktiga jaaaag!!
T.o.m. liten blir ju imponerad!! Den ni!! :-)
Måste nog banne mig erkänna att de finns få som jag..? Eller?!?!
Många tjejer skulle nog möjligtvis ringa pappsen, karln, syrran, kompisen eller ngn annan bra som kunde hjälpa.
Men oooh nej, så funkar de inte i mitt liv.
Utan här ser ja de mer som en utmaning och jag KAN verkligen!! De bara e så!!

Ni vet..... --> 

Hahaha!!!

Stackars de som verkligen har tummen mitt i handen!! Hur ska de gå för dem??
Aldrig lära sig eller?? Hmm.. Aja, har iaf bestämt mig för att Aldrig ens luta åt de hållet!! oooh NEJ!!
Sååådeså!! :-D
Sååå, kom ihåg de tjejer!! Tro aldrig ens att ni är sämre, ni klarar allt bara ni vill!!
Okej, ibland kan de behövas vägledning. Men vad gör de när man sen kan fixa de på egen hand?!?
Nää, precis!! Do it!! Å gö de me klass!! Lite smuts o skit på fingrarna ha väl inget dött av? Hahaha..

Hepp Hepp, dags o sussa!!



Natti Nattiiiii!!!

/Mariana

Postat den 2011-02-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar