Dagen efter..0

Dagen efter igår.. Hade en superduper härlig födelsedag med de finaste Hjärtan jag har!! :-) Gjorde tårtor som faktiskt smakade super. Och den mumsiga Morotskakan blev alldeles utmärkt god!! :-P *sluuurp*
Såå allting blev sjukt gott o bra! M o Linus bakade chokladbollar också på morgonkvisten och jag spenderade morgonen med TVÅ varv runt Sidsjön!! Häärligt me morgonprommisar!! De ska minsan bli en vana tro ja!! :-)

Idag är det den 6:e Juli o det är dags för den årliga Onsdagen på Gatufesten!! :-) Först grillning hemma hos Bästaste mamsen, sen kika på stan o nytt för i år är RIX FM Festival som är på besök!! Hihi.. Kuligt!!
Åsså ska jag o Linusen dra in på stan snart så de blir en del karusellåkning.. Pjuuuh.. Ngn frivillig som kanske ska in?? Jag är ju inte såå rolig me karuseller o så.. Men ska försöka så mycket jag kan!
Åker ju ti stugan imorn för att fly undan stökigheterna i stan.. (gammal o gnati ja kände mig nu..) :-O Meeen ni förstår.. Jag ha blivit snål för att betala in mig, snål för o handla den sjukt dyra ölen/cidern i tälterna o dessutom är det såå sjukt trångt o jäkligt inne på området.. :-/

Nää, så i år så drar jag vidare ti skooogen o gömmer mig så ja slipper ångra mig!! :-)

Sooolen o värmen ute kallar.. Sååå vi hörs hörrni!! :-)



Jaaag.. Numer 27 panner!! :-)
































TACK TACK TACK ni som förgyllde min dag o SuperTack för de fiiiina presenterna/blommor/ lotter... :-)

Bäste o rusa nu så man kan fixa iordning sig för några timmar på stan!! :-) Heeej på er!!

/Mariana

Postat den 2011-07-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar