....1

Vad gör man när man bara ska va hemma och vila upp sig? Jag är nämligen redan rastlös efter jag bara varit uppe i en timme.. Suck!! Men bara tanken av att vara hemma ni vet.. Usch.. :-/
Magen är lite bättre, men inte helt ok. Så jag måste avvakta o se under dagen hur de blir.. Hoppas jag kan jobba imorn.. Åååh.. Man blir ju såå himla less!! :-/
Meeen, ska sysselsätta mig med en bra film tro ja.. En Måbra film kanske.. Lite kärlek o dravvel.. Hihi.. De e ju bra mysigt de!! :-)
För alla andra måsten som ska göras här hemma ha jag lagt på hyllan tills ja e piggare och därmed basta!! Bara dumt att köra igång me dem o utmana ödet.. De e lixom inget att leka med när man e grav.
Å samtidigt känner jag att jag bara klagar över allt.. Ha fasen inte varit så sjuk så länge och under en sån lång period som nu sen ja blev med barn.. De e ju fasen irriterande!! Jag vill ju kunna ha energi över till annat.. Åååh..

Men nåja, ska väl inte sitta här o gorma!! Ska ta o leta fram en film istället.. Mysfilm me täcke o kudde i soffan.. Känns som vädret också tillåter de om de är ngn fler som är sugen.. För de e verkligen grått o trist ute minsan.. Hua!!

Vi ses hörrni!! Å förresten.. Ha en bra daaaag!! :-) Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2012-01-04 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Julia den 2012-01-04 (17:17:18)

Jag och Daniel har precis kollat klart på Irene Huss första filmen, när man är sjuk och med detta väder FÅR man kolla på film :P

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar