Äntligen!!4

Äntligen står det klart!! Vårt Badrum ska Äntligen invigas just denna dag!! :-) Snacka om att lugnet redan lagt sig och jag känner sån sjukt lugn i kroppen så ja vet inte vaaa!! Vilken känsla!!
ÄNTLIGEN!!! ♥

Linus o M ha stått på sina bara knän o kirrat de sista idag för att de skulle bli riktigt klart.. De e mina grabbar de!! Som gör sånt nu när mamman i huset knappt tar sig från punkt A ti punkt B.. :-O
Jaaaoo, ryggen slog till igen!! SUCK!! :-/

Å ikväll ska ja baske mig stå ett tag i dusch.. Borsta tänderna i nya handfatet, kvällskissa på den nya toastolen och dessutom INTE gå nerför trappen då jag måste upp inatt o nattkissa!!!! Åååh, vilken känsla!! Kan bara inte fatta de riktigt än.. :-O ♥
Helt otroligt vad det gick undan här på slutet.. Allting bara klaffade och vissa kom mer än vad jag hade trott.. De spenderade mer timmar här än hemma.. Vilket jag absolut inte hade räknat med.. :-) Men nu.. Jaaa, Självklart är jag otroligt tacksam för allt!! Nu är det Äntligen KLAAART!! :-) ♥
Blev ju en del som förändrades under loppet av renoveringen.. Vi valde lite gråare färg på kaklet än svart.. Åsså valde vi bort takduschen eftersom vi inte riktigt tyckte att vi kanske skulle utnyttja de till max eftersom vi alla i familjen är ganska korta.. :-O Hehe.. Jaa, åsså sparade vi en massa cash på en hel del annat.. HELT PERFEKT!!! Allt man kan spara på ska man ju spara på dessutom.. Å ja tro vi ha lyckats med att spara på just de vi kan.. Sen på tätskickt o andra sånna viktiga saker kan man ju absolut inte spara på.. Där tycke ja hellre man ska slösa.. Så de blir riktigt riktigt bra o fiiint!! :-D

Och vet ni... Det är t.o.m. hela 3 dagar kvar ti Deadline!! :-D Hahaha.. Vem hade kunnat tro de?! :-)

Bjuder på några pics såklart.. Men vi ska fundera ut vilken slags duschvägg vi ska ha.. Så just den delen är INTE riktigt klar.. Men jaa.. Ni förstår ju.. E ju inte så man vill köpa grisen i säcken heller.. Bättre o fundera riktigt vad som passar för just oss.. :-)
Men annars såå.. Är de klaaart!! :-D Titt o njuuuut!!

Å nu ska junior inviga duschen som förste man!! ♥ Ivrig såklart att få va först!! Hahaha..

Hej på er!!





/Mariana

Postat den 2012-06-02 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Stinislinis den 2012-06-03 (06:39:20)

Gud så fint de blev :) Du måste kolla in länken jag har på FB på syrrans lägenhet. Dom har nästan prick lika i sitt badrum :)



När ska du å jag få våra bebisar då :P



Så roligt när du skriver inlägg i min blogg för du lägger verkligen ner mycket tid på dina inlägg :) Roligt att läsa! Så har du även skrivit så mycket fint som jag blir jätteglad över :)



Massa kram

Postat av Mami den 2012-06-03 (14:23:03)

Så himla fint...nu är de bara duscha o njuta.:))

Postat av Linda den 2012-06-03 (15:44:52)

Åh vad fint! Härligt för er! :-)

Postat av Mariana den 2012-06-03 (17:01:06)

Jaa Stina, när är det dags för oss tro?! Önskar dagen va nära för nu är ja less på detta gungande fram o tebaka.. :-)

Självklart skriver jag fina saker till en fin tjej. :-)

Och jaaa hörrni, jag är SUPERNÖJD o GLAAAD för att de Äntligen står klart!! Komma verkligen med glädje stå där o duscha en massa i onödan!! Hahaha.. :-)

Tack allihopa!! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar