Vilken start!! ♥2

Jag kan inte annat än o Älska denna ledighet!! ♥
Ojojoj, vilken härlig sommar detta komma bli!! Först o främst så blev ja rackarns snygg i barret igen tack vare mig Älskade syster som grejsade me de.. Har dock blivit mörkare i hårbotten efter min andra grav, så måste fundera på ngn ny färg fram emot höstkanten.. :-)
Men de få vi ta då.. :-)
Såå, TACK åter igen bästa du för att jag vart priiima ballerina i skallen igen, ha varit liiiiite less på utväxten nu ett bra tag.. Hahaha.. :-)

Jaa, å sen började allvaret på riktigt idag. Jag, Linus o Lillan skulle vara ensam hemma för första gången tillsammans. Å lillan e ju som sagt endast en vecka gammal.. Precis idaaa!! :-D
Nåja.. Det har gått över förväntan.. Vi började dagen me sovmorgon, sedan har vi tvättat, plockat upp lite och sen vart de en prommis fram på byn.
Ska ju som va lite försiktig me prommis/träning när de inte gått så lång tid sen förlossningen. Men ville iaf prova o se om de gick när vi bara tog de lugnt.. Å de gjorde de!! Underbart!! :-)
Nu ha vi landat hemma igen o tagit oss på baksidan där det också är lä.. Här solar vi oss o Linus grejsar med allt möjligt han.. Väntar på att Lillan ska vakna så hon få i sig lite käk igen!
Kan man annat än o älska sådana dagar!! Det är ju helt sjukt vad skönt de är och dessutom vilket lugn det är när man e hemma.. Visst, Linus blir rastlös emellanåt. Men just därför de underlättar massor av bara en liten prommis hit eller dit.. :-)

Ikväll är de dags att träffa lite kollegor från jobbet.. Surra lite o äta gott tillsammans!! Alltid lika trevligt!! :-D
Å Linus ska på Fotbollsskola o lillan får allt följa me mig.. Annars blir de en jobbig kväll för M.. Hehehe.. Å de vill vi ju inte heller.. :-)

Hoppas o tror att dessa dagar kommer bli heeelt underbara i sommar!! :-) Sola, bada o ha de gryyymt ledigt!! :-) Whoohoo!!

Nää, dags o sola sig lite!! Tjingeling!! ♥

Taaack för namnförslagen... Nu ska vi suga på några karrameller ett tag till.. :-)
 

/Mariana

Postat den 2012-06-27 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Therese den 2012-06-27 (19:59:28)

Wilma och Nora heter en kollegas barn! Himla söta namn!

Postat av Linda den 2012-06-28 (14:23:58)

Grattis igen till söta prinsessan! :) Mitt namnförslag är Elli, skulle vi ha skaffat en till hade det varit taget :) vad synd att medlemskvällen var igår, jag kunde inte, hade varit skoj! Kommer ut till er snart!!! Pöss fina du

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar