Tänka sig...0

Tänka sig att min lilla krösa blir hela 1 år imorgon!!
Helt galet tycker jag, men de är väl så de bruka vara..? :-) Året har gått sjukt fort som alltid och samtidigt som jag vill ha henne liten länge så är jag rätt glad att hon rör sig fritt och lär sig mer och mer för varje dag! :-)

Det har varit en ganska hektisk vecka eftersom Linus också går på Simskola just nu. Intensivt i 2 veckor!! Perfekt!! :-) Men dagarna blir på nå sätt kortare när man ha ngt man ska iväg på varje dag..
Jajja.. Vi hann med oss.. Igen.. Haha,,

Paketen är inslagna, tårtorna är lagda, gräset är klippt, allt är hemhandlat o till och med Ballongerna är uppblåsta!! :-) Nu ska vi ta o försöka sova några timmar på dehär å så man orka med en heldag imorn!! :-)

Lilla sessan blir stora tjejen!! <3

/Mariana

Postat den 2013-06-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar