❤-Dagen...0

Jahapp, då va den omtalade ❤-Dagen här.. Å här sitter vi.. Jag o lillan.. De är inte synd om oss, vi har de mysigt me popcorn o vatten/Loka! :-) hehe..
Idag är en dag man ska visa sina känslor och bry sig om de man tycker om.. Men är inte de varje dag??

Ha åkt på en jädra dunderförkylning o jag är toksur över de.. Begränsar ju en ti o hälsa på folk. Men imorn ska vi iväg o lufta vingarna lite ändå. Linnéa ska få gå på promenad o jag ska på hockeymöte!! :-)

Men ikväll stannar vi hemma.. Myser järnet o sen tro jag allt att de blir ti o plöja lite filmer!! Tjejkväll!! ❤
Linus följde ju med pappan ti västra för en stund sen. Där ska de åkas skoter o röja undan i skog!! Grabbhelg för dem!!

Va förbi min mami idag o gjorde henne lite glad tills hon kom hem. Hihi.. Sånt man ska ge var o varannan dag egentligen.. Men som en dag som denna är än viktigare.. Hon är min förebild, min stöttepelare o världens bästa mamma!! Klart hon är värd lite blommor o choklad!! ❤


Å tro de eller ej.. Jag va visst oxå värd lite blommor.. Titt!! :-)





Nä, nu ska vi mumsa popcorn!! Hej på er!! Å ha nu en mysig ❤-dag!!

Va rädd om varandra!!



/Mariana

Postat den 2014-02-14 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar