Man tänker...0

Man tänker hemmaplugg är ungefär som ledigt, inte sant? Jag kände iaf så idag när vi gick på helg o inte har lektion förrän på tisdag. Men aj vad jag bedrog mig.. Självklart skulle vi ju inte va lediga och görarlösa, de vill jag inte heller. Så vi fick 2 arbeten, inlämningsuppgifter.. Gjort på en grisblink tänkte jag.. Joo tjeeena.. Ha inte ens kommit halvvägs och jag har suttit idag på eftermiddan och kvällen.. Jösses!! Lär bli heldag imorn o på fredag med.. :-)
Men eftersom de är så himla roligt och mitt intresse ökar mer och mer så känner jag inte ens av tiden kan jag säga! De rullar på, man tar korta pauser och fortsätter..
De är nu tiden är min och jag kommer fasiken fixa de!! :-)

Imorgon är de torsdag och näst sista dagen på veckan. Riktigt konstigt att denna vecka gått såå himla fort! Ruskigt! 
Och i helgen som kommer blir de mycke hockey för Linus. Först spel i perioderna på en landskampmatch mellan Finland o Ryssland på fredag o på lördag är det cup i Ånge. Möte mot både Östersund och Ånge! Så de kan bli kuligt!
Och på söndagen bär de av till Huddik.
Tro om grabben komma va kalas-slut på söndag?! Mm.. Tro jag me!!!!

Imorn ska jag åka iväg o träffa tjejerna igen!! Tjejkväll står på schemat o de ska bli riktigt roligt! :-)
Vi lär ju surra öronen av varandra som vanligt, men va gör väl de?! Haha..

Nä, kanske dags o knäppa igen de blå och blicka framåt? En ny dag imorgon o jag hoppas den börjar bättre än vad denna gjorde.. Pjuuh.. :-/

Natti Natti folks!! ❤

/Mariana

Postat den 2014-02-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar