Vart är tiden?0

Tiden som jag alldeles nyss tyckte va mer än tillräcklig har försvunnit.. Tiden till egen tid med bara tid för mig själv en stund existerar inte just nu. Det är mycket med skolan, man försöker jobba då man kan och sen går resterande till åt familj och renovering!
Jag gillar då det händer saker, de gör jag. Men bloggen har blivit undanskuffad liiiiite för länge nu.. Bättring ska de bli, de ska de! För jag älskar att få dela mina tankar och funderingar till alla er.. ❤️

Senaste tiden har vi kört igång med renovering igen.. Baksidan av huset ska få sig en omgång och fräschas upp och äntligen ska det bli en riktig altan!! :-)

Det har hänt mkt på skolan också, 2 veckor är kvar och sen blir det jobb nästan hela sommarn. Både kuligt o spännande!! :-)

Linnéa surrar på som aldrig förr o de är riktigt gulligt de små orden och meningar som kommer ur dendär lilla munnen.. :-) ❤️
Linus har börjat spelat fotboll igen. ❤️ Matcher och träningar förgyller vår vardag och de är ngt jag verkligen gillar!

Vi har även spenderat över en vecka i fjällerna och Klimpfjäll. Mysigt, avkopplande och riktigt behövligt för oss allihopa!!

Men som sagt, de är en del på skolan. Så bäst att jag sätter igång!! :-)

Ska verkligen bättra mig på att uppdatera!! Hej på er!!










/Mariana

Postat den 2014-05-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar