Liten blir stor!! ❤0

Minstingen här hemma växer.. I Juni fyller hon 2 år!! På självaste Midsommarafton!! :-) ❤

Idag har jag skruvat, kliat mig i huvet o skruvat igen.. Pjuuh!! Fick till det utan beskrivning o jääämans va duktig jag är!! Haha!! :-) 
Nu är bäbissängen utkastad och stortjejsängen inställd och nybäddad! Så ikväll blir de intressant o se hur hon somnar i en alldeles ny säng. Me nytt täcke o ny kudde..
Stortjejen!! ❤









Glad sprallig tjej i sin nya säng!! ❤

Idag ha jag oxå fått de nya broderade namnlapparna ti kidsens kläder o skor. Beställde med ett sött litet hjärta på dem oxå.. Kanske inte liiiika gulligt enligt Linus. Men de går ju att klippa bort. Gillar dessa alltså!! Går att använda flera ggr och man fäster dem med tagg it.. Perfekt!!
Ett tips för er med små som stora kids!!


Nu ska jag ta o kirra klart middan!! :-)

Hej på er!! ❤

/Mariana

Postat den 2014-02-17 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar