Viktigt..0

För mig är det viktigt att både jag och barnen får i oss rätt kost! För M:s del kan jag inte bestämma, men sålänge han äter de jag lagar blir de ju bra där med! :-)
Men jag har så fruktansvärt svårt för halvfabrikat och färdiglagat. Så här hemma lagar vi för det mesta hemlagat! Från grunden såklart!! :-)
Och nu när jag börjat plugga och träna får man ibland ta sig tid att förbereda maten dagen innan så det inte blir middag klockan 18.. :-/
För mig är det viktigt!! :-)
Såå, imorn blir de baskemig baconlindad köttfärslimpa med kokt potatis, sås och lite broccoli på de!! Mums!!
Potatisen är skalad, köttfärsen tinad och allt de andra går fort!! :-)




Annars då.. Jo, de rullar på! Skolan känns fortfarande lika rolig och tiden där springer iväg med en svindlande fart!
Träningen tar fart och denna vecka ska jag prova på nya utmaningar, kul!! :-D
Barnen trivs på skola och dagis och jag känner att jag ha fått riktigt bra kontakt med fröknar!! Jag gillar dem skarpt, allihopa!! :-)

Dagarna räknas ju oxå ner förstås inför kommande helg! Jäklarns va roligt de ska bli!! :-)
Ha liiiiite dåligt samvete dock att M får en hel helg ensam med våra två trotsiga barn! Men TÄNK vilken energi jag kommer hem med!!!! Hehe..

Jajja, bäst o sussa de stackars skönhetstimmar man kan få! Imorn ska de simmas efter middan och jag lääängtarrrr!!! :-)

Hej hopp!! ❤

/Mariana

Postat den 2014-01-27 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar