Kickoff och annat skoj!0

Mm, kickoffen innebar en massa skoj. Eller ja, iaf för oss som tog det lite lugnare än andra. Haha, man blir verkligen brydd på hur en del kan bete sig. Shit alltså! Och en del var det nästan så man skämdes över dem, för de nästan åt upp varandra på dansgolvet, jisses!!
Men såklart är ju det deras buissnes, men vafasen, nån måtta få de väl ändå vara?!? Eller är det inte så? Visst, kanske man få räkna me på personalfesterna anser vissa... Aja, man få tycka som man vill... Gränser finns ju!!

Nåja, festen va okej. Maten va också helt okej och efter festen så blev det aveny, där va det också okej. Så ni kanske förstår då varför man va hemma redan klockan 1,30.. Tröttis och ont i fötterna såg jag min chans att få skjuts hem me Lindas mamma, heeeelt underbart!! :-D
Så imorse va man faktiskt inte ens "dagenefterdålig", utan va mest trött o hade såklart träningsverk i vaderna. Inte varje dag man springer runt och danasar i högklackat! Hehe.. Hua!

Imorse kom även linus mormor och hämtade honom, de skulle ut i friska luften och mysa på idag. Så jag o Magnus tog och gjorde klart Linus rum och städade fint här hemma, skööönt!
Nu är det bara vårat rum kvar, eller ja, plus att alla dörrar ska ju bytas å portaler ska upp.. Hehe, kanske klar nå efter sommarn som bästa tur. Men de e ju inte direkt gratis o fixa o trixa, men absolut värt varenda krona och tid som läggs ner!!! :-)

Senare idag så va vi upp ti pappa min en sväng i kovland, skulle ju hämta några "träbitar" som magnus så snällt ska göra en låda åt oss på jobbet. Snällt!! Så imorgonkväll ska jag måla lådan innan den ska skruvas ihop.. hihi.. Hoppas bara inte att jag måste jobba ända ti 22-23 eller liknande, för just såhär i sluttampen kan det bli himla sena dagar. Men efter en vecka hemma med sjukt barn så är man absolut laddad till 1000, här blir de jobba av heeela veckan!! Härligt!! :-D

Måste ju ta och lägga in en bild på Linus nya skoor också, såå snygga!! Så nu ha lillkillen vårskor!! hihi



Nää, kanske ska ta o ta hand o tvätten som ligge i maskinen. Huu, tråååk. Men faktiskt skönt o slippa ta sig ut ngnstans för o tvätta, hur skönt som helst o ha både tvättmaskin o torktumlare i lägenheten.. Hehe.. NAJS!!
Skulle nog ha svårt att vara utan de, tur man kan ta med sig dem när man flyttar vidare.. Hihi..

Lär ju dröja innan ja skriver nästa gång, så ha så bra dagar som möjligt people!! De ska jag ha!!!! :-D

Herrråååå

**Såg precis att snön faller utanför vårt fönster, tyckte det va vår häromdagen jag...? Va är detta??**

/Mariana

Postat den 2008-04-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar