Sjukisen va inte sjuk... :-/1

Joo, precis som de låter. Han va visst inte sjuk, ögonen ha inte varat någe mer. Mycke konstigt, men kanske förkylningen gjorde att de blev lite varigt. För hade det varit ögoninflamation så skulle det ju ha varit rött o varat hela tiden..
För säkerhetsskull så ringde jag sjukvårdsupplysningen förut idag för att höra vad de hade att säga om detta, va så himla skönt att höra att de trodde som jag. Förkylningens fel!
Så imorgon blir det dagis och jobb igen! Fast jag ska iofs iväg o jobba idag med, börjar inte förän 15. Första gången blir det en stängning för min del, ha ju faktiskt sluppit de pga olika orsaker. Inte helt fel faktiskt, men nu ska de bli himla skoj o jobba en kväll också.. :-)

Just nu sover lilleman, så jag ha lagat mat till matlådorna imorgon och städat undan lite. Ganska skönt o slippa göra de på kvällarna, även fast jag kan lämna de ti M.... Jag veeeet!! MEN då är ju jag en sån person som gillar laga mat, så de så!

Glömde ju slänga in en bild på Linus nya säng, den e ju såå fin.. :-) Å ferrarisängkläderna gör den ju bara snyggare! Klart en storkille som Linus ha de!! Hehe..

    Fiiint va?? Hehehe..

Imorgon är de sista april, skojsigt! Ha starka funderingar på o åka upp ti västra en sväng, men känns så himla trist att jag jobbar ti kl 19 imorn o börjar redan kl 12 på torsdagen.. :-/ Men men, kan va skoj o bara åka o glo å!
Få se om jag kan lura med mig ngn.. Hmm...

Nää, dags o ta hand om maten nu innan fisen vaknar. Sen ska ju han hälsa på mormor en sväng innan Magnus komma hem från jobbe, kanske de ska ti ngn lekpark o leka lite..? Myyys, åsså e de ju så himla fint väder!!

Ha de fint, tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-04-29 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jenny den 2008-05-02 (20:17:04) http://jen81.blogg.se

Men HEJ! :) Hittade din blogg=) Fin säng han fått, storkillen!! Herregud va de växer.. så de knakar.. =)
Trevlig helg! Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar