08-02-130

Onsdag igen, som sagt sticker veckorna iväg som sjutton. Men lika bra är ju det.. :-)
Det har gått en helg och redan halva veckan, ojoj. I fredags var vi som sagt på bio, såg "National Treasure 2". Den va såå bra! Glad att den valdes faktiskt, även fast jag va sugen på ngn annan.. Hehe..
Sen i lördags va de ju melodifestival del 1, himla mysigt o kika på de varje gång. Synd bara att Christer Sjögren gick vidare, har inte han lagt av tänkte man? Men som de flesta säger, vi ska väl ha en skitlåt för och vinna schlagerfestivalen nångång...? Jag menar, annars röstar ju bara baltikumländerna på varandra.. Suck!! Tycker faktiskt det ha gått lite överstyr, inte lika roligt som när en annan va liten.
Vi få se vad de andra delfinalerna kommer med för nånting, men hoppas verkligen "the puddles o E-type" kommer vidare. De gillade jag!! Ho ho.. Fast Amy Diamond va ju såklart också bra, hon kommer komma långt den tjejen. Så himla duktig!!

Idag fyller pappa år, Linus morfar alltså. Så dit ska vi ikväll o fira honom, äta lite tårta o träffa hundarna också. Skoj! Men nu på dan tänkte vi åka och hälsa på Felicia o Madde, längesen nu så verkligen på tiden. Hoppas de små leker med varandra så vi hinne surra nå.. hehe.. :-)

Och innan vi åker ut dit så ska jag o Linus åka och skjutsa min farmor, hon ska handla lite. Ska bli skoj o träffa henne, men hon ska även med ikväll ti pappsen så hinner ses lite då också. :-)

Jaja, dags o fixa oss iordning om vi ska hinna me allt som ska fixas innan vi ska iväg.

Ha de gott folket.. Tjoooo!!

/Mariana

Postat den 2008-02-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar