Onsdag 08-02-060

Onsdag igen, fasen va veckorna springer iväg. Snart är det helg igen, va skööönt! Eller ja, ska väl inte hända allt för mycket. Men nånting ska man väl kunna hitta på, bara för o känna helgen lixom.. Haha!!
Idag har vi varit och hälsat på Bodil och Jennifer, mysigt! Surrade såklart på i massor vi, många saker som vi går igenom nu samtidigt. Mycket man funderar på och tycker är jobbigt så är det så skönt och prata med någon som känner likadant, tack för de gumsan!! :-)
Är på mycket bättre humör nu, men fortfarande trött efter en nästan sömnlös natt..IGEN!! Gaalen blir man, men vad kan man göra? Njaa, inte allt för mycket. Suck!

Ikväll ska jag banne mig ge mig iväg o träna, ska bli skönt. Tänkte köra ett stationspass på friskis, skoj skoj! Tänk er mig stå där o studsa runt, kan ju inte bli bättre. Haha, ni kan ju bara tänka er!! Jiiihooo!! :-D

Tänkte gå ut efter Linus sovit klart, men upptäckte precis att regnet ha kommit över oss. Blää, jag som ville få lite friskluft efter två dagar inomhus. Så jäkla surt, inget går i min väg just nu...

Satt förresten och spanade runt förut och ramlade in på Emelies blogg, där hon även tipsade om "The Hatchback´s" sida på myspace. Så va ju bara tvungen o kika in där jag me, roligt o se vart de ska upptäda nästa gång och dessutom tror jag att det är bilder som blir utlagda där med. Så för alla nyfikna kan man gå in o kika där, fast det finns en hake tyvärr... Man måste vara medlem för o snoka runt.. Haha..

www.myspace.com/thehatchbacksband  <---Där ha ni adressen iaf.. :-)

Mycket trevliga grabbar å dessutom himla bra o spela också..!! Inte för att jag pratade me alla, men endå.. :-)

Och även idag är ju supersugen på o köpa den där bilen som jag skrev om, kan bara inte sluta tänka på den.. Typiskt! Samtidigt som jag hellre egentligen vill ha en jänkare, fast å andra sidan så är de mycket dyrare.. Om man ska ha en sån som jag drömmer om såklart, det finns ju billigare men de duger inte!!
Dåligt kräsen man är då, men ska det va så ska de va... :-D

Aja, kanske man ska ta sig en dusch snart..? Bli lite fräsch på allt, sen ska jag börja me maten tro ja. Eller ja, klockan måste ju bli 16 först. Funderar på o gö köttgryta me ris, va gott. Men undrar just om ja orka stå o göra de idag...? Ååh, idag är de ingen bra dag. Vill som mest bara gå o dra täcket över huvudet, trött som en gnu!

Måste för övrigt också tipsa om klädbytardagar som kommer att vara på Haga skolan här i slutet av mars, rättare sagt den 29 å 30 Mars. Där kan man fynda både det ena och det andra till barnen, själv ska jag dit o fynda massor. Hihi.. Nämen, nånting kan man ju hitta iallafall. Det brukar vara runt klockan 10-15 båda dagarna tror jag, men skriver väl mer om det senare.. :-)

Nåja, vi ses nå mer bloggers!!

Ha de fint!  Bye Bye!!

/Mariana

Postat den 2008-02-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar