Första dagen för både mig o Linus..0

Joo precis, första dagen på mitt jobb å första dagen för Linus på dagis. Allt har gått över förväntningar, förutom att jag ha ont i "arslet".. Haha!! Nämen, har svårt o föreställa mig alla dessa utbildningsdagar å föreläsningar o grejer. Att man ska sitta still såå himla länge, man blev ju trött också.. Ojoj..

Linus hade haft det mysigt första dagen me pappa på dagis, det va bara 3 andra barn på avdelningen än sålänge. Eller ja, de håller på att skolas in barn eftersom. Avdelningen har varit stängd det senaste året, så blir ju massa nytt där nu. Fast det är bra tycker ja, alla går igenom samma sak.. :-)

Efter dagis så åkte Linus o Magnus upp ti Västra en sväng, bytte däck på bilen. Så nu äré äntligen dubbdäck på bilen, ganska på tiden va? Nu när vintern snart e slut.. Haha!! Men vi ska ju uppöver ti stugan i fjällerna så behövs ju då om inte annat. :-)

När de väl kom hem ifrån västra så for vi hem till min mamma å åt lite köttfärslimpa me potatis, mums!

Å nu håller jag på dööö av trötthet, så ska gå o sussa nu direkt!! Skriver mera imorn el så, ögonen orka inge mer...

Ha de gott!!

/Mariana

Postat den 2008-01-23 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar