Såå himla taskigt..0

Kan verkligen inte förstå hur människor kan vara så falska och otrevliga, hur man bara kan behandla andra som vissa gör. Fick precis reda på hur en av mina närmaste blir behandlad på sin arbetsplats..
Några av hennes arbetskamrater har varit på både henne och en till anställd, hur de kan se ut som de gör och kritiserat deras arbete och omkrets. Kan inte med ord beskriva hur ARG jag blir av detta, hur man ens kan klaga så stort och vara en trevlig kamrat också....?
Jag menar, deras klädstil skiljer sig inte allt för mkt ifrån deras egna. Det är bara för att ha ngt o klaga på, såå töntigt och dessutom inte vuxet beteende!!
Blir så himla irriterad över detta så skulle själv vilja åka dit o sätta dessa på plats!! Avundsjuka är toppen av detta isberg skulle jag tro, av att de själva inte har den snygga klädstil som dessa och av deras härliga sätt att vara.
Konstigt att man inte vill umgås på fritiden när de behandlar en som skit rent ut sagt, å att personalfesterna inte är lika roliga som de borde vara.
Nää, fyy fasen!! Stå på dig/er gumman, låt inte dessa fjantiga idioter vinna över dig/er!! Sätt dem på plats!!

Men som sagt, kan inte förstå mig på dessa personer. Att det ens får förekomma?

Nu ska ja ta hand om en allt för grinig o trött lilleman som inte ha sovit allt för mkt inatt, som om de kunde bli sämre...? :-)

Tjooo!!

/Mariana

Postat den 2008-01-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar