Torsdag.. 08-01-311

Så har hela Januari passerat också, va tiden gå fort.. Linus har redan hunnit gått på dagis i en vecka, jag har jobbat massa dagar. Duktiga vi!! Nu e de snart helg, ska bli toppenskönt faktiskt eftersom man inte riktigt e van de här med tiden o passa osv. Hade funderingar på o åka uppöver ti västra i helgen, skulle va jättekul o träffa allihopa igen och dessutom höra T sjunga med hans nya band. Så hoppas inget stöter i bara, för de vore skitkul verkligen å få ut bland folk å kaske ta sig en svängom kanske? haha.. :-)

Den här veckan har varit toppenbra, vi har lärt oss massor vad de gäller å beställa och dessutom fortsätter vi lite me det idag. Massa olika nya program plus små apparater man ska kunna, helt sjukt!!
Sedan ha vi även haft Nyhléns kött o chark hos oss och även milko, så lite gratisprover ha vi också fått. hihi.. Mums!!

Imorn e jag o Linus lediga från både dagis o jobb, så det blir en rejäl sovmorgon och förhoppningsvis lååångmys i sängen. Sen ska jag mest bara se hur dagen ter sig, för de är väl så de ska kännas när man är ledig? :-)
Känns egentligen som ja skulle vilja åka upp ti H-sand en sväng o hälsa på N me familj, men orkar nog inte imorn.. Sorry gumsan!! :-(  MEN, måste verkligen komma upp snart så jag få se stormagen din. Är så skoj, tänka sig att du snart är tvåbarnsmamma.. Du är såå duktig gumman, allt komma gå utmärkt. Det vet jaaaa!!! :-D
Dags för oss snart kanske många tycker? Njaaee, ska försöka jobba in mig lite i jobbet. Har ju en provanställning nu så den vill man ju verkligen slutföra och lyckas med, men sen så... Kanske om ett år elle två? hihi.. De få man se, men visst e man suuugen. Såå himla mysigt me de små lilla fisarna, love it!!

Ikväll äré träning, ska verkligen ta mig iväg efter Linus ha somnat. Han somnar ju redan vid 19 numer på kvällarna, vilket både e skönt och tråkigt. Man hinner ju knappt ses.. SÅ, i helgen ska vi umgås i massor även fast jag kanske nu ska ut o träffa lite kompisar..

Dags o hoppa in i duschen, fick ju sovmorgon idag så börjar inte förän 10.. Ganska najs o slippa stressa, men tröttast e man ju iaf.. Haha.. :-)

Ha de gott!!

/Mariana

Postat den 2008-01-31 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av IdaB den 2008-01-31 (21:12:20) http://backeus.bloggagratis.se

Hallå där!
Även jag har hittat din blogg ;-)
Nämen har storkillen börjat på dagis!!! Går det bra för honom?? Jisses vad fort det går!!!
Då e det abslout dax för en till *fniss*
Kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar