Lördag, heeelt ovanlig.. =)0

Japps, helt helt vanlig lördag fast ändå mycket ovanlig.. Tävlingen som jag skrev om i mitt förra inlägg som syster yster skulle vara med på, vann hon!! Såå stort GRATTIS Linda, äntligen blir det ett körkort för dig å.. :-) Allting betalt, nästan 13 000:- gratis.. Guud va härligt!! Vi kommer alla såklart stötta dig, eftersom vi alla även vet att du inte ens vridit om en startnyckel.. Haha.. Men det kommer att gå bra, det lovar jag!!
Alltså jag har ju fortfarande svårt och fatta, för det va ju faktiskt JAG som anmälde henne.. Hihihi.. :-)

Så nu har vi alltså firat lite smått därute i Birsta, och vidare skulle de på Kent ikväll. Skoj för dem, själv kanske jag ska köra om jag har tur.. Bilen skulle ju fixas idag, men ha inte blivit gjort än. Förhoppningsvis kommer pappa hem så vi kan åka dit senare här ikväll.. Vill ju ha de gjort så fort som möjligt, inte roligt o köra runt me helt slutkörda dämpare.. :-(
Aja, de löser sig. Antingen ikväll eller imorn.. :-/

Nu ska jag börja fundera på va man ska äta ti middag, helt torka på idéer..

Ha de fint.. Herrååå

/Mariana

Postat den 2008-03-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar