Påsk i sommarstugan!0

Japps, då va äntligen påsken avklarad. Nästan iallafall, sista dagen idag. Och himla glad är jag för det, vardag igen, äntligen!! :-)
Vi har nämligen legat i princip hela helgen, det började me att Linus fick magsjuka i förra veckan när jag var i Skellefteå. Sedan fick Magnus de i torsdags, men det gick snabbt över. Jag kände mig helt okej fram tills i lördags, då var jag helt däckad. Usch o fy! Så lördagen innebar en massa sängliggande, såå himla tråkigt när solen sken utanför fönstret och alla gick ut. Näärå, men då fick man ligga inne o tråååka.. :-(
Fast kom ut en sväng iallafall och tog en sväng me skotern, trodde ju mest att man hade blivit dålig för kvällen innan me en massa go dricka.. Men inte rå, de kändes knaaas!!
Aja, de andra som var med hade ju det bra iallafall.
Eftersom natten emot igår inte blev så rolig för Magnus plus att jag låg hela dagen igår med, så bestämde vi oss för att packa ihop och åka hemöver. Less att påsken som skulle bli så mysig o skön belv en sjukhelg med en massa sängliggande timmar. Uscha, inge roligt alls!! Men men, åker nog uppöver igen till helgen. Spenderar mera dagar i en sköön miljö, så himla mysigt!!
Tack och lov att stugan finns för alla årstider, tokmysigt och tacksam för det!!

Igårkväll kom vi hem ganska sent, så blev åter igen sängen direkt. Såå trötta!! Typiskt nog så blev det ingen mer sömn inatt, Linusen ville visst vakna redan klockan 4,30 imorse. Guuud va galen man blir!
Men men, älskar ju honom mesta av allt ändå. Hur eländig och jobbig han än är, bästaste killen i vääärlden!!

Förresten, Linus åkte skoter för första gången i helgen å. Han tyckte det nog va lite otäckt o början, men sen så gick det prima. Tur pappsen e försiktig så allt gick toppen.. :-)

Skriver mera när man e piggare, håller på o tar undan en MASSA tvätt nu.. hu hu..

Ha de fint!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-03-24 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar