Snööö!!0

Snö är välkommet, mysigt! Fast egentligen hade man ju börjat fått lite smått me vårkänslor, det hade ju töat ganska bra. Men inte gö de nå, mysigt me snö! :-)

Igår måste jag ha varit snurrigare än vanligt, guldnappet som jag trodde skulle vara idag är ju inte förän den 15/3.. Alltså NÄSTA helg!! Hahaha, tänka sig att jag trott galet ännu en gång.. :-)
Men men, inte mkt och göra åt. Man få väl gå o längta en vecka till, dessutom var ju kanske inte vädret det bästa för att va ute en hel dag. Plus att syster yster ska vara och tävla idag klockan 13, och eftersom det var jag som anmälde henne dit så måste jag ju bara åka och kika på henne och de andra 17 åringarna.. Hehehe.. Skulle tydligen vara många yngre, hehehe..
Hon skall nämligen tävla om ett körkort värde närmare 12 000:-, tokskoj ju! När jag och en arbetskamrat gick förbi här i veckan så tänkte vi: "-Känner vi någon som vi kan hjälpa med detta?" Och direkt kom syrran i mina tankar, klart hon ska va me och tävla, men också kommer tanken att: "-Nää, men man går inte vidare." Det va ju såå himla många lappar som va ifyllda redan.. :-) Man skulle ju fylla i ett frågeformulär, hehe..

Nåja, ikväll är det melodifestival. Najs de, men hoppas verkligen INTE att Carola och Andreas går vidare. Icke!!
Igår va vi på Bergsåker och kikade lite på hästar som jag skrev, det sket sig med barnvakten så Linus fick följa med. Han sov så himla gott i vagnen plus att vi va hemma redan klockan 21,30..
Tyckte det va lite konstigt att det va så himla dåligt me folk där, men ska absolut gå dit mera. Va ju jätteroligt tycker jag.. :-) Även fast man är urkass på hästar så gick jag ibland plusminusnoll.. Hehe.. En del blev strukna.. Hahahaha!!

Dags o fixa sig fräsch nu snart kanske, ska ju ut ti Birsta city där tävlingen är.. Hehehe.. Skoj Skoj!! Håll tummarna för syster yster!! :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-03-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar