Vardag och mycket me jobbet..0

Japps, vardag har man nu igen. Kliver upp på morgonen åker på jobbet, snabbt på dagis för att sedan hem och laga mat. Suck, man blir alldeles galen ibland för att det ska vara så himla stressigt allting nuförtiden.. Hua!
Vi har även massor på jobbet och hur mycket om helst är oklart för många, plus att varor och inredning ligger efter i tiden inte gör saken bättre. Alla är så uppstressad och irriterade så man knappt vågar fråga saker ibland, för allt är ju inte heller glasklart för en annan.. :-/ Såklart!! De flesta har inte ens jobbat i butik förut, klart det är svårt att förstå och inse hur allt ska vara. Men enligt "vissa" så ska det bara fattas och falla på plats.. Jag menar, även fast jag jobbat i butik förut så har man ju fortfarande aldrig varit me på någon nyöppning och liknande.
Men men, det lär väl bli bättre när vi närmar oss slutet. Inte allt för långt kvar nu ska ni veta, får dock inte avslöja datumet ännu men spana in på lokaltv:n så kanske ni kan lista ut lite.. Hehe..

Annars då? Hmm, jaa inte mycket händer. Vi är pigga och friska här hemma, eller ja, nästan! Sen så blev det inget stugan till helgen, ganska skönt samtidigt som man blev besviken.. Fast iofs, kanske blir en sväng på lördan ändå.. :-)  Sen så är det bestämt att vi ska ha en personalfest också här framöver, den 5/4... Undrans jag vad vi ska hitta på? Hoppas de blir najs! Så även den helgen försvinner ju ifall man skulle vilja åka ifrån stan. Plus att jag även ska jobba den helgen, mycke på jobb.. Suck!! :-/

Till helgen kommer även lite grejer från tupperwarepartyt som jag hade för 1½ vecka sedan, ska bli jätteskoj och få det man beställde. Sen så ska ju även jag leverera till dem som var här också såklart, går ju fort de.. Fast bruka ju kunna bli så man fastnar på alltför många "fikor".. Hahaha.. Nää, inge sånt nu inte!! :-o
Sen så skulle visst kläderna från Me&I har kommit också som jag beställde för några veckor sedan, sååå glad!! :-D De är ju så himla fina, längtar tills jag få testa dem på Linus.. hihi..

Måste ju också säga att jag lider lite med timrå just nu, de ligger under 0-2 på bortaplan. Inte det bästa läget direkt.. :-( MEN, hemmamatch på fredag och då blir det seger. Det finns inge annat!! :-D
Dags o kanske kika lite innan det är dags för läggdags, ha de fint allihooop!! 

Bye Bye!!

/Mariana

Postat den 2008-03-26 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar