Morsdag! 08-05-250

Så var ens andra morsdag förbi, har haft en mysig dag, först ute i birsta sedan inne hos mamsen en sväng och sedan här hemma. Ha shoppat loss lite idag faktiskt, å såklart få man ångest direkt när man kommer hem o kikar i påsarna.. Men men, vafasen, de e ju en massa bra grejjer också.. :-)

Idag hade visst Linusen varit o fixat ett fint örngott till mig åsså en himla snygg blombukett också. Gullipojken våran, fast pappsen hade ju såklart varit o hjälpt till lite med. Hehe..

      Mm, superglad blev jag!! :-)

Igår så åkte jag, Linus o moster Linda ner på stan o kollade på motorcyklar. Linus brummade på konstant i vagnen när vi gick runt, mysigt när de väl händer något i stan. Och igår va det ju speciellt mycket folk när de va "Roddan" på kvällen på Norrporten Arena.. :-)
Men måste ju lägga in några fiinfina bilder på Linusen sen vi va på stan, snyggingen hade skinnpaj o keps!! Hihi..

      

Idag är jag inte direkt på nå skrivarhumör, så ska väl ta o gå o sussa nu.
Skriver mer nån annan dag!! Ha de fint, tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-05-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar