Oj, va tiden går fort..1

Tjoo i stugan!
Här ha man legat på latsidan igen med att uppdatera bloggen, inte bra!! I veckan har det hänt massor måste jag säga.. I tisdags så va det "vårshow" på dagis, gullungarna sjung o de allra minsta satt mest o pillra på fingrarna. Men hur gulligt som helst jue, så måste ju sticka in me nå bilder från de.. Hihi..

       

Mm, så gulligt va de verkligen! :-)  Sen efter showen så bjöds det på fika till föräldrarna och glass till barnen. Himla snällt tycker jag! Efter det var det dags att städa gården, vända på sand i sandlådorna och allt sånt där. Ja, ni förstår nog! Skoj också att träffa alla andra föräldrarna, inte för ofta man har tid eller ens träffar dem. :-)

Här i veckan så la jag ut vårat vitrinskåp på blocket också, så just nu sitter jag faktiskt och väntar på att de som ska köpa både det och våran byrå ska hämta dem. Härligt! Nu ska jag äntligen ut o handla NYA fina möbler.. Hehe.. :-)

I helgen är det stugan som får besök av oss, vi åkte upp igår eftermiddag och ha sovit där inatt. Sen så jobbade jag idag typiskt nog, så for ner ti stan imorse igen. Men snart ska jag nog vara på g uppöver till uuuunderbara skoogen!! :-) Hehe..

Nää, får nog ta o uppdatera mere någon annan dag! Har ju faktiskt en massa bilder, men ingen tid o lägga ute dem på. Sällan!!

Nåja, ha de fint allihop!! Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-05-17 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av gabbi den 2008-05-17 (16:46:05) http://gabbifreak.blogg.se

ha en trevlig helg! kram = )

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar