Ompysslad av sis..1

Mm, mycket ompysslad har jag blvit av syster yster. Idag va det dags för redovisningen av hennes "gör om mig" projekt. Själv så tycker jag det blev tokbra också vart jag supernöjd såklart!
Hoppas och tror ju självklart att det blir ett MVG för henne.. :-)

  <--Tillfixad i platt hår.      <--Tillfixad i lockigt hår.

  <--Va säger ni? Curly sue eller vad?? Hehe.. Det roliga är att det är mina naturliga lockar.. :-)

Jag kan säga att de va himla najs o bli lite ompysslad me både kläder, smink och hår. Hemma en snabbis nu innan jag ska bege mig ti jobbet. Jobbar heeela kvällen, så ikväll kan ni tänka på mig o känna hur bra ni har det där hemma.. :-) Slutar ju inte förän 22,15, suck!! Fast de e klart, lite klirr i kassan blir de ju alltid.. Hehe.. Om man nu får tänka så? :-o

Igår så va jag o Linus o hälsade på Madde o Felicia en sväng, de busade på litegrann. Fast roligast va de o va me oss såklart, sitta i knäna o knuffa bort den andre. Hehe, dom e för söt även fast man få säga till på skarpen ibland.. :-) Annars lär dem ju sig inget..

           <--Sötfisarna!

Till helgen jobbar jag heeela helgen, syrran ska åka ner ti Göteborg. Gissa om man är avis? Vill ju också ner o hälsa på Helena o Lisa, saknar er sååå!! Fast de e klar, Helena komma ju hem nästa helg. Så vi hinner ju ses då.. Men bara grejjen att få åka bort lite skulle va skoj, men snart är det sommar och då ska jag banne mig dra neröver. Ska ta med mig Linusen så han få va me o resa lite också, mysigt!

Kanske dags o packa ihop grejerna o dra på jobbet, planera lite inför nästa vecka när jag ska börja mitt "nya" jobb. Ska bli såå himla roligt och dessutom är det ju världens utmaning att få alla att göra som JAG vill, hehe..

Ha de fint bloggers så uppdaterar ja mer när de finns tid.. Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-05-27 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av pernilla den 2008-05-27 (19:22:50) http://pumzan.blogg.se

Men jäklar vikken puma.. Jag blir nog lebb endå ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar