Äntligen!!0

Så va man äntligen HEL igen, datorn är hemma igen. Supernytt allting, gissa om man bara vill sitta o utforska heela tiden verkligen!?! Mmm, de vill man. Är såå glad, så glad! Nu kan man kolla mailen, skriva av sig o en massa annat. Kan ju inte bli bättre.. Hehe..

Helgen som varit ha inneburit en massa jobb, å då menar jag en massa också.. Jobbade ju 7-22 i lördags... Ojoj, va seg man va igårkväll.. Å även idag måste jag säga.. Hehe.. Men men..
Imorn börjar jag redan klockan 5.30, morgonmöte på jobbe. Åsså e de en del o fixa o trixa me innan såklart.. Men då slutar jag ju 1½ timme tidigare istället, najs som tusan! :-)

Och för er som inte vet så börjar prison break idag igen, som jag längtat, oj oj oj.. Äntligen få man lite o göra dessa måndagskvällar igen. Fast måste medge att just idag känns de inte såå himla lockande eftersom jag börjar så pass tidigt imorn. Så få se hu länge man orkar.. :-)

Nää, ska ta o snusa på lillprinsen lite innan de e dags för läggning. Ska lägga in lite nya pics, men de få bli morgon.. :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2008-10-20 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar