Life is just wonderful somtimes.. =)1

Jaaa, just nu känns mycket ganska roligt och spännande. Va o skulle inhandla underkläder igår o idag, gissa om man belv på tokhumör efter..? Jaaa!!
Kunde äntligen gå ner en storlek i trosor!!! Hahaha, jaaaa de e faktiskt sant. Är såå himla glad att de börjar hända saker med min kropp, Den blir fastare!! Jippiiieee!! Hihi..
Även så hittade jag mina favoritbyxor från H&M, de ha inte funnits på några år. Ööh, jooo jag vet eftersom jag sökt som en galning efter dem sedan mina gick sönder.. Och idag äntligen såg jag dem bara framför mig o kunde ju absolut inte bara gå förbi dem.. Supersnygga slappa byxor som är huuur sköna som helst! Även dem i en storlek mindre än vad ja ha behövt köpa här på sista tiden. NÖJD!! :-) Så nu måste jag ju bara förbi imorn igen o köpa mig ett par till likadana brallor, för tänk om de skulle gå sönder elle hända nå annat? Neeej, de går ju bara inte. Älskar verkligen brallorna!!
Joo, åsså ha jag köpt mig några nya tröjor idag också. Samma som jag haft, men i andra färger. Mm, jag vet. Tråkig är man, men passar man i dem så är de lika bra o bunkra upp! Hehe..

Ikväll e de hockey igen, Timrå visade verkligen vägen på sista matchen som va. Jaa, de vann ju såklart. Roligt! Så håller tummarna att de är modo som åker på storstryk ikväll, inte sant alla hockeyfantaster!?!? 

Idag ha jag sovit mycke, legat i soffan och faktiskt for jag ju en sanbbis o handlade också. :-) Men shit va dålig jag känner mig, skulle vilja ligga under täcket o bara sooova resten av kvällen känns de som. Men närå, de kliar i fingrarna så sova blir de nog inte av. Hade feber nyss, men nu ha jag kört i mig alvedon o sånt så hoppas de ska lägga sig.. :-/
Joo, just de ja.. Ramlade me Linusen i trappan på vägen hem idag, kände mig tokyr o tappade såklart balansen.. Usch, vilken känsla! Så mitt knä är just nu uppsvält och ha svårt o stödja mig på de, inte direkt underbart när man ska va ledig imorn igen åsså ska man jobba helgen.. Surt!!
Aja, inge o gräva ner sig i!! Livet är för kort för att ha ont o må dåligt. Tacka vet ja värktabletter sånna ggr, bli såå mycke bättre.. Hoho.. För en stund iaf!! :-)

Måste kila, ha de fint bloggen!!

/Mariana

Postat den 2008-10-02 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Fru SGS den 2008-10-02 (22:09:52) http://guldbrands.blogg.se/

KUL med shopping! Finns det nå bättre??? Visst är det kul när man märker resultat på kroppen. Själv har jag ju nyss börjat så jag LÄNGTAR tills det börjar märkas...Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar