Mycke ha hänt...0

Veckorna bara springer iväg, man hinner aldrig stanna upp för att andas eller för att göra något vettigt. Jobbigt när man inser att varenda helg fram till jul är verkligen fullbokade, ojojoj.. Är det inte jobb så är det alltid något annat som lockar eller utbildning eller liknande. Aja, man få vila ti vår´n. Då blir de förhoppningsvis inte lika mycke o göra.. Eller ja, lär väl bli mer o mer som fylls på då också.. Hehe.. Men men, ett år i taget! :-)

Sist jag skrev så hade jag jobbat skitpasset ever, shit va trött jag va efter de o tröttheten kom sakta men säkert smygandes på mig. Usch, aldrig mer ett sånt pass om man inte sover som man ska. Mycke dumt och oklokt av mig, men roligt va de! :-) Hihi..

Den här helgen som kommer nu me stora stormsteg blir det den lugnaste hittils, ska jobba heela helgen. Plus att det är inventering på söndag. Jaa, ni hörde rätt!! Inventering dagen efter Halloween!!! Såå dumt så man inte riktigt förstår hur de övre cheferna tänker..? Att man inte har nå liv eller?? Öööh... Och till saken hör den att vi faktiskt har en hel del unga på vårat jobb som vill gå på olika Halloween-fester, men får tyvärr stå över eftersom det är obligatorisk närvaro. Såå himla dumt alltså!! Men men, va ska man göra då? Man får gotta sig i att lönen som kommer i december blir den bästa hittils, ska jobba som en galning jag vill jag lova!! Ojoj.. Nu ska här tjänas pengar!! :-)

Jaha, vad händer annars då? Joo, Linus är ju såå STOR nu har man insett. Hela tiden härmar man det man säger och vill göra samma saker som en annan pysslar med. Gullfisen som man bara inte kan se o vara sig less på, eller ja, nästan.. :-) Energiknippet våran yrar ju som mest runt här o är lik sin mamma som har himla svårt att sitta still på rumpan. Men vadå? Man måste ju upptäcka världen, eller hur? Haha..
Imorgon ska vi träffa min farmor för att käka lunch ilag, sedan så ska vi bege oss uppöver emot västra. Måste åka o snusa på lille Viking som snart också är stora killen. Går ju på tok för fort så man anar inte.. :-)
Nästa vecka är det fotografering på dagis också, roligt roligt! Linus ska ta sina första dagiskort, såå spännande!!  Jaa, precis.. Så nu vet ni alla vad ni får av oss i julklapp, hahaha!!

Nää, kanske ska ta o göra lite nytta när man väl har en dag ledigt. Är ju såå himla glad för att första snön föll igår, mysigt värre å snart kan man kanske åka skoter.. Jaa, i alla fall uppe i fjällerna! :-)

Avslutar med en massa fina bilder på våran underbara gosunge! Ha de gott allihop!! Tjingeling!

 <--I mammas klackskor o snyggväskan..   <--Glada killen!

 <--Me morfar.. (suddig mobilbild)  <--Myser me Micke.

 <--Trött liten fiis..                                <--Blivande trummis?

 <--LYNX-mössa såklart!                  <--Mandarinkungen!! :-)

Åsså nåra skönhetsbilder på mig själv.... Hahaha...

 <--Påväg på jobb..:-)                         <--In my caaaaar!!

 <-- Kökshäxan!! Hahaha... (faktiskt minskat 5 hela kilon) hoho.. :-)

/Mariana

Postat den 2008-10-30 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar