Så va de freda igen..0

Fredag igen, äntligen! Eller ja, imorn äré jobb igen åsså jobbar jag enda tills freda igen.. Usch! Vill inte ha såå lång vecka, men va gör man? Pengarna måste ju rulla in från nånstans.. :-)
Den här helgen blir i alla fall lugn, ja åtmistone för min del. Magnus e ute o slirar me sin kompis Magnus ikväll. Tokroligt tycker jag, inte en dag för sent!!
Själv så sitte jag hemma o bara jäser nu efter de dragit iväg, ganska skönt de å innan man ska gå o lägga sig för sömn igen. Ska ju upp o jobba imorn, börjar redan klockan 7. Inte de roligaste på en lörda, men hellre de än o jobba stängning.. :-)

Joo, idag kom Linus bästa kompis Roland me familjen ner. Alfred sov som mest, Linus o Roland kastade runt allt i Linus rum. Medans vi vuxna hade skitskoj o surrade på i massor. Tänk att de e såå kul att bara få träffas, surra av sig lite. Bara få sitta ner o va social me andra än me bara en själva.. Mm, för så kan de ju kännas eller va ibland..
Måste göras snart igen!! Plus att grabbarna verkligen leker av sig när de umgås, mycke stort plus måste man ju medge. Inte sant? Hahaha..

Inte mycket o skriva idag känns de som, ganska tråkigt inlägg. Men men..

Imorn bär de av att köra biiil hela kvällen, hur mysigt ska inte de bli då? Love it!! Sen ska de bli mycke skoj o gå på personalfesten o se på alla som blir onyktra o jobbiga också. Hahaha, snacka om glädjedödare!! Hohoho..

Dags o sussa, natti natti!!

/Mariana

Postat den 2008-09-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar