Härliga söndag.. :-)1

Så va denna härliga söndag snart över, ny vecka är på ingång och mycket kommer att hända på jobbe den här veckan. Är lite halvnervös hur kroppen o allt ska palla me en sån lång vecka, men de kommer nog gå bra! Har en massa sovmornar och jobbar en del mellanpass.. Har helgen också, så de kommer bli extra trevligt i slutet av veckan. Lagomt slutkörd innan de e dags o dra iväg emot varmare breddgrader... Närmare sagt....AFRIKA!!!! Myyyys!! :-) Hihi..
Tänka sig, jag ska till en annan världsdel!! Ha bara varit inom Europa, så de ska bli ganska spännande måste jag säga.. Fast måste medge....Är sååå nervös över flygningen!! Usch, hoppas verkligen att Linus närvaro gör mig lugn.
Tänkte eftersom jag måste hålla mig lugn inför honom så kanske de går bättre, å de borde jag fixa.. Bruka ju aldrig va nå problem annars... :-)

Så, vad ha hänt idag då? Joo, förmiddan va helt underbart lugn. Linus o jag myste lite i soffan, sedan kom M hit o vi beställde vad vi skulle handla från taxfreen på resan. Å sedan blev de lunch/fika för att sedan dra iväg på nånting...
Åkte in till Linus gudmor (min kusin) Jessica o tog en prommis ner till stan, käkade en glass o gick hem till dem igen o surrade på litegrann.. :-) Inhandlade ett par solbrillor till Linusen, snyggast blev han!! Mitt finaste lilla underbarn!! Hihi..

Efter de blev de bara hem, lagade tacos, sedan kom Rickard på besök.. Såg något bakis ut, oooo va jag njuter då när man haft en HEL-lugn helg Lovelyyyy!!!  Hahaha...
Tjurade på i evigheter me Linus innan han somnade, som vanligt dessa underbara söndagar.. Iih...  Nåja, han somnade till slut o jag fick lite egen mammatid i soffan, himlans skönt måste jag säga.

Ojoj, samma me tiden även idag.. Den bara sticker iväg.. Time for bed... :-/ Natti Natti..

 <--Linus nya tofflor, tuffa va? :-)     <--Badpojke!

   

Coooolkillen min!! Helnöjd efter många om och men... Hihi... T.o.m. upponervända.. :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2009-04-19 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Lindaa den 2009-04-21 (17:55:22) http://lindaloo.blogg.se/

Heej, jag vill se mer bilder sen den dan då vi var i Leringen allihopa ju ! Du får ta o maila över dom till mig vid tillfälle :-) kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar