Dagarna rusar...0

....Mycket snabbt...... Har haft semester i snart 4 veckor o ska in i helgen o jobba några timmar, sen ledigt i en vecka till.. Känns huuur bra som helst o bara hoppa in en snabbis för att sedan va ledig i några dagar till igen.. :-)
Och till veckan ska jag va med Linus på sin nya avd. på dagis, känns jättespännande!! Han ha ju träffat en massa fröknar från andra avd eftersom han lämnas o hämtas ganska olika tider, så de känns tryggt! :-)
Såå nu är ni kanske nyfikna på vad som egentligen hänt de sista veckorna..? Mmm, kan tänka mig de!! Haha.. Eller inte!!

Jag hann med lite gatufest, lite i Rättvik o sedan ha de bara varit en lugn o sköön semester! Linus o jag har spenderat himla mycket tid tillsammans. Åsså va vi upp till Junsele Djurpark med han pappi också. Kanondag tillsammans! Efter junsele skyndade vi ti Sollefteå, köpte oss några cider o sedan iväg ti mamma o micke i Vigge. (stugan)
Ha varit en riktig kanonsommar faktiskt, men såklart ha de varit grejjer som jäklats enda från första semesterdagen..:-/  Biilen!!! Åååh, som jag har svurit o gormat över den nu! För de första så håller den verkligen på att både rosta o falla sönder, sen ha vattnet tjärvat enda från semesterdag ett!! Iiih... Meeen, nu ha snälla M fixat de åt mig!! Tack Tack Tack!!!
Så nu är man skyldig tjänster i ett halvår framöver el nå.. Men de e fasen värt de, vad skulle jag göra utan bil??
Å dessutom så känns de bättre att få spara lite mer pengar så man kan köpa sig en bättre bil här framöver, kanske en som inte är såå himla rostig o ful som den jag har nu.. :-)

Nåja, nog om de nu!! Hmm, vad kan man mer säga... Jooo...

Ligger just nu i sängen o skriver, snacka om sköönt! Köpte mig en bärbar dator i början av sommarn o nu e internet löst också! Suuuper!!! Så nu ska de bloggas för fulla muggar ska ni tro!! Haha.. Eller ja, så gott jag hinner o kommer ihåg iaf!

Tänkte ju bjuda på lite pics från sommaren, men ska se vad jag hittar.. Ska lägga över från den andra datorn så fort ja orkar, men de ska ju bli de å.. :-/ Hmm.. Jaa, ni vet!! 



Till helgen ska iaf M ta med Linus ner ti Furuvik! Tänk som man varit där som liten, huur roligt som helst! De åker på fredan o kommer hem sönda.. Lite avis faktiskt att jag inte kan följa, men lovade ju jobb denna helg sååå..
Så jag ska nog ta mig en sväng på Selånger marknad på fredan, sen blir de brännboll på lördakväll me grillning! Sen på sönda blir de jobb för heela slanten o tjäna storslantarna!! :-)

Sen när jag börjar jobba måste jag börja fundera på vad jag stoppar i mig igen.. :-/ Bara på dehär veckorna ha man ju mumsat i sig både de ena o de andra o ökat snart 2 kg igen.. Hmm.. Grr...
Men iofs, vad gör de? Struntsamma!!! Bästa är om de går långsamt så man kan få behålla så som man vill ha de enklare.. :-) Men när är man nöjd egentligen?? Mm, bra fundering de!! Nåja... Man ska må bra å!!

Jahapp, undra va man ska hitta fö pics då..?  Vänta ska ja kika efter... :-)

 <--Klänningen som jag hade på bröllopet! :-)

 <--Uuunderbara Mammsen o jag vid fiiinbilen!!   
 <--Disa o Jaaan som skulle bli man och hustru! :-)  Bästa!!!!

 <--Underbara fiiina Linus!!!

 <--Ganska frän bild på mig tycke jag!

 <--Jag o Bästa A-M!! :-)

 <--Linus m sin dödspolare Roland!

Mm, de va lite smått av vad jag ha på denhär datorn.. Måste fixa de där me de andra picsen snart, lägga dem på extrahårddisken iaf.. :-)

Nää, dags för lite sömn innan man ska upp igen!! Tjingeling o gonatt på er!!

/Mariana

Postat den 2009-08-13 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar