Sjukling här hemma...1

Ojojoj, vilken natt! Den värsta i heeela mitt liv kan jag faktiskt erkänna!! Fyy tusan!! Linus ha verkligen varit helt omöjlig och haft uppåt 41,5 i feber. Höll min som tur va lugn o satte oss vid balkongdörren, med dörren vidöppen såklart. Visst, febern sjunk litegrann. Men efter ett tag så steg den igen... Åååh, inte sovit nånting och hela dagen idag känns som en djup dimma!!  Jag sitter här oduschad o äcklig, vill inge hellre än o ta mig en lååång varm dusch. Men går ju inte eftersom fisen vill duscha med mig om jag går in. Å de går ju inte, inte sålänge febern är så hög. Visserligen ligger den nere på 38,7 nu efter en sub, men himla onödigt endå.. :-(

Usch, känner att jag inte klarar motgångar idag alls. Pratade me min älskade mami, hon skulle komma ifall de behövdes. Eller bara om jag ville ha några timmars sömn.. Få se nu när vc ringer upp och ser om vi får någon tid där eller om de säger som vanligt... "-Vänta tills klockan slår 16 så ringer o åker ni upp på akuten." Dom är ju bara helt slut på vc, snacka om att man verkligen tappar allt förtroende för dem när man aldrig får komma... Iiih...
Vi få se vad som händer... :-/

Nää fyy, usch vilket dåligt humör jag är på idag. Håller tummarna att de inte är nå me lungorna för lille prins, så han bli pigg o kry fort nu!!

Tjingeling!

/Mariana

Postat den 2009-01-20 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Tina den 2009-01-20 (13:12:02)

Hej!!



Hittade igen din blogg! Roligt att läsa vad du har för dig och vad som händer i ditt liv.



De va ju inge kul med en liten sjukling hemma. Stackarn!! Hoppas han mår bättre snart.



Ha de så bra!!

Tina fd Wiklund




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar