Åter en söndag... :-/0

Återigen är det söndag, snön yr ute o vi ha precis ätit mumsig lasagne hos mamsen. Mums! Va upp ti pappsen förut i Kovland o provade om lilleman ville åka skoter, men som vanligt så blåvägrade han!! Ååh, när ska han vilja åka? Aldrig eller? Vet såklart att de inte går att stressa fram de, men nångång kan han väl bara vilja? Han e ju såå otroligt rädd för allt som händer runtomkring han. Ha aldrig varit me om liknande.. Men men... Så är de!!

Gårdagen va ju som jag skrev igår hur mysig som helst, vi grillade vid stugan o senare på kvällen efter vi ätit mumsig mat en massa badning. Myys!! Linus va riktigt på g för att bada i tunnan han med. Men när vi väl hade kommit i så tokvägrade han det också, grinade o skrek som en tokis.. Ojojoj, så himla tråkigt att han blir rädd för allt.. :-/
Hoppas på vändning, men när kommer den??

I veckan ska jag endast jobba mån o tis, sen på onsda är de dags för kurs och på torsdag drar vi uppöver emot fjällerna!! Som jag längtar!! Ojoj.. :-) Vi ska handla o fixa o dona på onsdakväll, så skotrarna står på släpen o att de bara är att fara på torsdan.. Hihi.. Ska bli så himla skoj! Like the old times!! :-)

Åsså ska jag försöka hinne me nån träning emellanåt också, när de nu ska tajmas in.. :-)

Nu e de dags o åka hem o packa ur bilen, suck o stön.. Tänk om packningen kunde bäras in av sig själv och att allting tvättades av sig självt också.. Men icke, så funka de ju inte.. Hua, tröttis nu jag!
Längtar till min stora skööna säng, me mitt stora mysiga täcke!! Vill soova nu!! :-)

Ha en bra vecka!! Tjing Tjing!!

/Mariana

Postat den 2009-03-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar