Hemma igen..1

Vilken vecka, vilken helg.. Är slut som en artist i kroppen, men helt underbart uppfriskad i mitt sinne. Ha haft så himla roligt i helgen så man nästan ha glömt bort vardagen.. Jaa, ni vet att de kan bli så ibland när man bara har på tok för roligt!! :-)

Fast resan började allt annat än bra måste jag säga... Låg o vilade och väntade på att Rickard skulle sluta jobba o så vi kunde dra iväg på natten till torsdag. Så vi kunde va uppe i fjällerna redan tidigt på torsdagen... Då ringde min kära mor och meddelade ett sånt tråkigt beslut så allt jag hade sett fram emot bara föll...
Min morbror hade gått bort... Vaaa?? Utbrast jag.. Han va väl inge gammal, endast 67 år!!! Mina känslor svajjade hela vägen upp till fjällerna, och stackars Niklas fick sitta o lyssna på mitt snyftande hela vägen upp.. När jag väl hade sansat mig så bröt jag samman igen, ojojoj... Kan fortfarande inte fatta det, men det är väl bara att inse... :-(
De jag lider med mest är min älskade mamma, hennes syskon och framför allt hans närmaste familj... Usch, allting kom som en chock för oss allihopa. Ingen kan riktigt förstå..

MEN, åkte i alla fall vidare på min påbörjade resa och hade en superrolig helg. Försökte tänka på allt annat än vad som egentligen försegick hemma.. :-/
Mycket skoteråkning och en hel del skojsigt i stugan. Mumsig mat och smaskiga morötter och en massa goda cider slank ner vill jag lova!! :-) Så nu blir det en rehab-vecka uppe i Sollefteå den här veckan me en massa plugg och lärdom, tidiga kvällar och maten serverad.. Hehe.. Låta helgen aktiviteter lägga sig och minnas allt det bästa som det bjudits på, vill faktiskt lova att mina kära vänner kan vara MYCKET underhållande ibland..
Håller samtidigt som jag skriver de här och lägger in bilder på Facebook, komma bli ett mycket underhållande album att "bläddra" igenom.. :-)
Men såklart måste jag ju bjuda er på en del "smultrongodis" också!! Hehehe..

 <--Jag o Rickard!    <--Niklaaas!  <--Vi 3!! :-)

 <-- Halvless efter en fastkörning! :-/   <--Underbart!!

 <-- Helt sjukt varm dag!!                        <-- Grabbsen!!

 <-- Lek också såklart! :-)                    <-- Lite halvsvettigt o köra!

 <--Niklas o jaaaag! :-)      

Nåväl, detta få duga för idag... Måste nog ta o gå och sussa eftersom en ny vecka börjas imorgon igen.. Suck suck!!

See you sooon!! :-)     Tjing Tjing!!

/Mariana

Postat den 2009-03-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Nadde den 2009-03-15 (23:21:23)

Ååå gumman vad de såg härligt ut på bilderna.. Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar