Klockan är mycket...0

... Å här sitter jag... Ha lagt upp resterande bilder på facebook bara för att albumet skulle bli "complete"!! :-) Har ju haft så roligt, så måste dela med mig av min glädje.. :-) Hihi..

Idag va de jobb igen å imorn så åker jag uppöver till Sollefteå igen, kursdags! :-/  Den här gången måste jag säga att det känns lite halvtrist faktiskt. Ha bara fått en kväll/eftermiddag med Linus o får inte träffa honom föräns på torsda igen. Gissa om man kommer sakna honom!?! Ojojoj, min finaste storkille.. :-)
Måste ju skryta lite om honom också såklart...Han ha blivit tokduktig o prata rent, det bara "ploppar" upp mer och mer meningar som sägs i rätt ordning i vissa fall..
Kommer vara ledig på fredag igen, så har långhelg. Undra om de ska bli najs? Mmm, något!! Bara få vara me Linusen o åka o grilla o kanske förhoppningsvis få honom på släden med mig o åka en sväng me skotern.. Så han få upptäcka hur mysigt det är!!   Mm, håll tummarna nu!! :-)

Har som vanligt fått en massa låtar på huvudet, man går runt och nynnar järnet hela dagarna nu känns de som. Allt från Status Que till Evaaa såklart.. :-) Hade aldrig hör Sawyer Brown förut (eller ja, som jag vet iaf) å han va ju ungefär det bästa jag hört på mycket länge.. Så nu lär ju hans låtar rulla genom stereon oavbrutet ungefär huuur länge som helst...  Hehe..

Så, vad ha vi gjort en dag som denna då? Hmm... Joo, efter jag slutat så hämtade jag lilleman. Åkte ti momma o hälsade på och sedan hem o myste järnet me min gofis! Vi smaskade på med lite "gotta" o festis.. Måste ju få skämma bort honom när de blev som de blev me alla dessa nätter borta... :-/
Tur att han ha pappsen sin, få mysa massor me honom medans jag e borta.. Nästan fööör mycket så man blir lite avis.. Men men... Fast idag när jag frågade vart vi skulle så svarade gullungen direkt... "-Hem mamma o bada!" Gissa om man smälter... Hihihi..
Pratade för övrigt me bakisgrabbsen som stannade kvar uppe i fjällerna igår, de hade hämtat igen sig ganska bra. Men mådde fortfarande lite halvkasst... Haha, rätt åt dem säger då jag! Inte kan man väl sitta uppe frammåt morgonen o tro att man ska må som en prins när man vaknar..?? Vaaa?? Hahahaha... Som jag njöt att jag mådde sååå bra!! :-D

Ungefär såhär nästan.... ---->  Sista kvällen...  :-/  
Drog på mig mössan o solbrillorna o åkte hemöver... Hem till vardagen och mitt bästaste jag har.. LINUS!!!  Som jag saknat honom och som jag skrytit om honom!! Men man är ju stolt över det bästa man någonsin har åstakommit!! Konstigt vore de ju annars... :-/

Nu är klockan snart halv tolv igen, kanske man ska krypa ner.. I den stora tomma sängen som är såå skön o lägga sig i själv.. Känner att just livet utan alla måsten, tjafs och frihet passar mig alldeles utmärkt just nu. Mer kan man varken säga eller veta... Men just nu mår jag prima tipptopp i alla fall och livet känns underbart!!

Nää, ska ta o bränna en skiva me Gerdundula (Status Quo) och The Race Is On (Sawyer Brown)... Ett måste nu när jag ska ut o åka bil långt imorn igen.. Å dessutom när ja ska ligga på hotellrummet på kvällarna... :-)

Natti Natti folket!!  See yaa!!

/Mariana

Postat den 2009-03-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar