Söndag.. Vasalopp!0

Tråkiga söndagar... Hua.. Tittar man verkligen på heela vasaloppet som sänds på tv:n? Är de bara jag som aldrig orka följa det? Eller joo, en gång ha jag följt det. Men de va mycke längesen vill jag lova!! 
Tröttsam dag, speciellt när man jobbat hela helgen, sovit som en räv i 2 nätter o dessutom hunnit träffa lite goda vänner också.. Hihi.. Såklart haft trevligt, men tänk om man kunde börja me o lägga sig i tid nångång? Nu kommer även den här veckan börja i trötthet.. :-/ Jaja, ska väl kanske inte sitta här o klaga. Finns de som har de värre!! :-/
Har i alla fall morgondagen att se fram emot, träningen!! Jippiee!! Längtar varje vecka till nästa gång jag ska träna, hur underbart är inte det? :-) Och spreciellt när de ha börjat gett finfina resultat.. :-) 8 cm i midjan e ju inte såå himla dåligt va? Hehe.. MEN, de ska bli mera.. :-)
Ha ledsnat på dessa överkilon som ligger runt magen o mår godis, "-Hitta ett annat ställe o lägg er på istället!" säger bara jag!!! :-)

Snart är det bara en vecka kvar tills vi drar iväg till fjällerna, myys o massa skoteråkning.. Vi ska laga mumsig mat o ha me oss sällskapsspel o grejer.. Hmm, joo, nån lär väl ta me sig en dator också. Skulle inte alls förvåna mig! Haha..

Men redan nästa helg blir de en massa mys o grejs. Ska åka o hälsa på moster igen i västra.. Va ju så himla skönt o avslappnat sist vi va upp så måste nog fly dit till helgen igen. Sen så börjar ju treangeln, å första tävlingen är redan på lördag! Skojsigt! Så dit lär ju jag o Linusen åka o kika.. Sen så ska vi åka spark o försöka övertala husägarna att kanske elda lite i tunnan så vi kan mysa lite där efter en heldag ute.. Hihi.. De va ju såå himla mysigt sist!
Såklart lär de väl bli partaj för alla berörda som anglar o tar sig en "drink i en hink" hela dagen. För mig blir de som mest bara ingenting tro ja.. :-/ Fast de kanske e lika bra de...? Haha!!

Nu är de en Linus o mamma vecka, hur underbart kommer inte de bli rå? Saknar honom såå.. Åsså börjar jag mitt nya schema även denna vecka, lite deli o lite annat smått o gott.. :-) Såå...Mmm, veckan kommer bli snurrig minst sagt! Ojoj..

Kanske dags o lägga sig i tid ikväll, haha, somnade faktiskt till på soffan förut. Snacka om trött.. :-/ Såå, dags för en dusch o sedan sooova!! Längtar till sängen!! :-)

Hoppas ni få en vecka som blir kanooon, för jag ska gö allt för att våran ska bli den bästa!! :-)

Bye Bye!!

/Mariana

Postat den 2009-03-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar